834HF42F242 Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Jeg håper du var full da du skrev dette, for det er noe av det teiteste jeg har lest. 7774170[/snapback] Jeg har faktisk lest teitere ting her på forumet. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Noen har snakket om bruk av hersketeknikk før, og å benytte seg av setninger som "teiteste man har hørt" om andres meninger, er vel å finne blant definisjonene av nettopp hesketeknikk. Vennligst hold debatten til en mer vennlig og saklig tone, så slipper vi eventuelle krangler og at folk føler seg tråkka på Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 kjøpte meg ihsan for en god stund siden.. Den er helt "grei" - absolutt ikke dårlig.. Men for å si det slik, den har ikke blitt overspillt. 7771013[/snapback] For min del ble det litt for mye "pop" i musikken. 7772855[/snapback] Jeg håper du var full da du skrev dette, for det er noe av det teiteste jeg har lest. 7774170[/snapback] Nja, tror de fleste "Ikk gitr = ikk musikk" inleggene er veldig mye mer "teite". Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Jeg håper du var full da du skrev dette, for det er noe av det teiteste jeg har lest. 7774170[/snapback] Jeg skjoenner ikke hvorfor det er saa teit. Jeg mener ikke at platen er pop, men etter den ene gangen jeg hoerte den virket det ikke som om det helt det jeg hadde forventet meg. Noen har snakket om bruk av hersketeknikk før, og å benytte seg av setninger som "teiteste man har hørt" om andres meninger, er vel å finne blant definisjonene av nettopp hesketeknikk. Vennligst hold debatten til en mer vennlig og saklig tone, så slipper vi eventuelle krangler og at folk føler seg tråkka på 7774484[/snapback] Jeg foeler meg ikke traaket paa. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Jeg håper du var full da du skrev dette, for det er noe av det teiteste jeg har lest. 7774170[/snapback] Jeg skjoenner ikke hvorfor det er saa teit. Jeg mener ikke at platen er pop, men etter den ene gangen jeg hoerte den virket det ikke som om det helt det jeg hadde forventet meg. 7774585[/snapback] Hvorfor skrev du at den var for mye "pop" da? Om du ikke mente den var nettopp akkurat det. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Vansklig aa si! Sannsynligvis siden mange av sangene (i alle fall deler av sangene) er mye roligere enn det jeg skulle oenske meg og jeg hadde forventet noe annet naar jeg kjopte den. Men ta det med ro, jeg har hoert igjennom cden en gang. Jeg skal hoere igjennom den flere ganger, men jeg tror ikke den blir overspilt. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Bestilte nettop The Mountain Goats - Full Force Galesburg fra Play.com. Kommer nok til å ta enormt lang tid med levering. 7769838[/snapback] Tror det tar rundt 1-2 uker... pappa'en her i huset er hyppig bruker av den sida... 7769974[/snapback] Men så bestilte jeg fra Playtrade. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 ...And You Will Know Us By The Trail of Dead - So Divided Etter et par gjennomhøringer så må jeg si at dette er en fin plate. Kan bli en favoritt. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 (endret) Vansklig aa si! Sannsynligvis siden mange av sangene (i alle fall deler av sangene) er mye roligere enn det jeg skulle oenske meg og jeg hadde forventet noe annet naar jeg kjopte den. Men ta det med ro, jeg har hoert igjennom cden en gang. Jeg skal hoere igjennom den flere ganger, men jeg tror ikke den blir overspilt. 7774652[/snapback] Rolig = Pop? Selv syns jeg skiva er ganske progressiv, den trenger noen snurr. ______ Fikk i dag: In the Woods... - A Return to the Isle of Men (CD) Orginale første releasen fra 1996 uten logo eller tittel på coveret. Agalloch - Tomorrow Will Never Come (7") Utgitt i bare 500 håndnumererte kopier av vokalisten John Haughm (med initialene hans under (en liten autograf sier vi, haha)) i 2003, fikk den til 1/3 av hva den ellers går for! Endret 22. januar 2007 av Jernlov Lenke til kommentar
Badering Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Gikk til innkjøp av følgende plater idag; Pink Floyd - Meddle Porcupine Tree - Stupid Dream Stevie Ray Vaughan and Double Trouble - The Essential Tre fantastiske plater Lenke til kommentar
Metalhead Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Nettopp bestilt Isengard-Vinterskugge Lenke til kommentar
Vibeke S Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Krast - HjemløsKrast - Promo Feb 2005 Krast - Promo 06 7762226[/snapback] Bra plater! Siste jeg kjøpte (julegaver til amerikanske venner, har flesteparten selv allerede): Gåte - Iselilja Turbonegro - Ass Cobra JR Ewing - Maelstrom Animal Alpha - EP Black Debbath - Naar vi døde rocker Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 In the Woods... - Isle of Men (Demo Cassette) Nå har jeg to stykk av denne lekkerbisken Orginal såklart, selvutgitt av bandet i 1993. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Benighted - Benighted Coroner - Punishment For Decadence Hate Eternal - Conquering The Throne Hate Eternal - King Of All Kings Impaled Nazarene - Ugra Karma Krisiun - Apocalyptic Revelation Krisiun - Live Armageddon DVD Massacre - From Beyond/Inhuman Condition Slayer - Undisputed Attitude Tankard - Morning After/Alien Vader - The Art Of War Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Vader - The Art Of War 7780782[/snapback] Herlig skive! Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Deftones - Back To School(mini magget) A Perfect Circle - Lost In The Bermuda Triangle (DVD-single) Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Tom Waits - Blood Money Herlig plate. Supersær og herlig. Lenke til kommentar
Blomvik Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Fikk i posten i går: Dio - Holy Diver Pink Floyd - Dark side of the moon Smashing Pumpkins - Siamese dream Guns n' roses - Appetite for destruction Wagner/Cleveland Orchestra - Orchestral excerpts Og i dag dumpet Emilie Simon - flower book i kassen. Mye gammelt som jeg burde kjøpt for lenge siden, men den wagner cd'en har blitt mye spilt de siste 24 timene. Nydelig cd ass. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 The Light Footwork - One Two Sate. Synes ikke den var så bra, men jeg trykte aldri stopp når jeg hørte gjennom den for å si det sånn. Kjøpte den på eMusic. Lenke til kommentar
Finzac Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Hittil i år har jeg skaffet meg følgende: Funeral - From These Wounds og Tragedies/Tristesse ISIS - In The Absence Of Truth Pelican - The Fire In Our Throats Will Beckon The Thaw Cult of Luna - Somewhere Along The Highway Evoken - Embrace The Emptiness The Fall Of Every Season - From Below Doom:VS - Aeternum Vale Until Death Overtakes Me - Prelude To Monolith Nortt - Ligfærd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå