apoxdigital Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Dillinger Escape Plan - Miss Machine fantastisk bra plate Lenke til kommentar
Purify Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 A Perfect Circle - eMOTIVe. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Dimmu Borgir - Stormblåst Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 The Bloodbrothers - Crimes FYFAEN så steinsinnsyktkongerå den plata var. FYFAEN FYFAEN FYFAEN. Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 The Bloodbrothers - Crimes FYFAEN så steinsinnsyktkongerå den plata var. FYFAEN FYFAEN FYFAEN. Ja fyfaen! Kjøpte den for 99 kr på CDON og er storfornøyd. Feteste hardcore musikken jeg har hørt på lenge. Rosinen i pølsa er samspillet mellom de to vokalistene. Barm. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 (endret) Om det er første gang du er borti Bloodbrothers, burde du sjekke ut den forrige plata, Burn Piano Island Burn, også. Forelska meg i den. Har venta på Crimes i flere måneder. Og gjett om den oppfyllte forventningene! Endret 10. november 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Jan Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Sjanger på Bloodbrothers? btw...APC - eMOTIVe. Den var trist å høre igjennom..skuffet. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Bloodbrothers hmm. Vokalbasert emo-harcore-punk, eller noe sånt. Sjangere er for pyser. La oss sette den i båsen "genialt skrikebråk". Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 La oss sette den i båsen "genialt skrikebråk". Du kan så si La oss iallefall sette den et sted ikke alt for langt unna ...And you will know us by the trail of dead. HalTan: Skal sjekke ut den forige plata, men ikke før jeg har hørt Crimes ut og inn Lenke til kommentar
zero_time Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Mayhem - De mysteriis Dom Sathanas Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 A Perfect Circle - Thirtheenth Step A Perfect Circle - Mer De Noms Refused - The Shape Of Punk Rancid - Life Won't Wait The Smashing Pumpkins - Mellon Collie and the Infinite Sadness Thomas Dubdahl - Stray Dogs Jokke og Valentinerne med tourettes - Prisen For Popen Er så mye kvalitetsmusikk, vet ikke hvor jeg skal begynne. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Er så mye kvalitetsmusikk, vet ikke hvor jeg skal begynne. Masse snasent der. Snart blir det ladning fra cdon.com i tillegg til at jeg og noen til skal tråle litt platesjapper i Oslo på onsdag. Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Den siste jeg kjøpte er: Bob Marley & The Wailers - Roots Of A Legend Det en en cd og en dvd, med 21 sanger på cdn og 10 sanger live på dvd. Jeg har hatt denne i en stund nå men ikke hørt på den enda. Da jeg hørte på den så var det meninga at den skulle være bursdagsgave til kusina mi i sverige. Men når jeg kjøpte den så gjemte jeg den og skulle ta den fram når jeg så henne. Men den ble bare glemt... Jeg må neste høre på denne, Bob Marley & The Wailers er jo kjempe bra. Lenke til kommentar
_HKH_ Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 thomas dybdahl - one day you'll dance for me, NYC Jaga jazzist - a livingroom hush Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Dream Theater - Live at Budokan Wee, bursdag er gøy (for et par uker sia forsåvidt ) Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Dream Theater - Live at Budokan Wee, bursdag er gøy (for et par uker sia forsåvidt ) Gratulerer med overstått. Men over til topic, var vel postgirobygget - best av alt. Det er god og koselig musikk. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Various Artists - Ritual Dance http://www.discogs.com/release/149790 Infected Mushroom - B.P. Empire http://www.discogs.com/release/36253 Lenke til kommentar
W Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Tidy-TV - Annual Helt genial cd! Lenke til kommentar
sixx Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 windir-Valfar, ein windir... seriøst rå plate!! anbefales på det sterkeste... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå