H.M.Kongen Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Jokke med Tourettes - Billig Lykke Raga Rockers - 1983-2000: Ragas Beste/Raga Live Fra Roskilde '99 Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Kjøpte for et par dager siden: - Opeth - Ghost Reveries Special Edition - Band Of Horses - Everything All The Time - Sparklehorse - Dreamt For Light Years In The Belly Of A Mountain Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Har endelig fått tak på denne godplata her! Har sitti på nedlasta promo i et år eller noe, så det var godt med the real shit. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Haha, tidenes verste bandnavn. <3 Må innrømme at det bandnavnet har ført til at jeg kommer aldri til å høre noe av de. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Haha, tidenes verste bandnavn. <3 Må innrømme at det bandnavnet har ført til at jeg kommer aldri til å høre noe av de. 7641094[/snapback] Du går glipp av herlig musikk. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Hørtes jævla emo ut.. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Hørtes jævla emo ut.. 7641318[/snapback] Godt mulig, men det er lagt ifra emo eller hardcore. Vi snakker melodisk daumetall her. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Hørtes jævla emo ut.. 7641318[/snapback] Godt mulig, men det er lagt ifra emo eller hardcore. Vi snakker melodisk daumetall her. 7641642[/snapback] Så flott da Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Nettopp bestilt: Herlig! 20 terrorlåter + DVD med masse snacks, inkl. 9 videoer med singalong-tekster! Smakebit: http://itsapieceofcaketobakeaprettycake.com/ Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 T.I. - King og Dr. Dre - 2001. tilsammen 160 spenn på free record shop. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Hørtes jævla emo ut.. 7641318[/snapback] Godt mulig, men det er lagt ifra emo eller hardcore. Vi snakker melodisk daumetall her. 7641642[/snapback] I hvilken gate? In Flameish? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Nja, litt mer gothic sound. Hørt Tristania? Noe ala Tristania møter Vader eller noe. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Da var My Dying Bride - A Line of Deathless Kings og The Best of Pantera kjøpt. Det siste kjøpte jeg mest for å endelig høre på de, og jeg hadde 70 kr igjen på gavekortet. Johnny Cash: Live in Denmark '71 ble også kjøpt. Stilig DVD, og nå skal jeg finne en annen live DVD på Platekompaniet. Tips? Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Satyricon - Rebel Extravaganza Satyricon - The Shadowthrone Satyricon - Nemesis Divina Satyricon - Megiddo Lenke til kommentar
Vibeke S Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Johnny Cash: Live in Denmark '71 ble også kjøpt. Stilig DVD, og nå skal jeg finne en annen live DVD på Platekompaniet. Tips? 7643503[/snapback] Vil anbefale Seigmen - "Fra X til døden" og Kaizers Orchestra - "Viva la Vega". Veldig bra konserter, og masse ekstramateriale på begge. Vil nesten anbefale Gåte - "Liva" og, men den har ikke like mye bra ekstramateriale. Selv om selve konserten absolutt er knall. Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Iron Maiden - Piece of Mind Iron Maiden - Brave New World Rammstein - Reise Reise Hard Dance Mania Vol. 8 Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Carpathian Forest - Bloodlust and Perversion (Demo Kassett) Orginal utgitt av bandet selv i 1992, hadde aldri planer om å kjøpe denne siden jeg ikke er så veldig kjent med musikken dems, men så fikk jeg den for bare 16$, hvorfor ikke. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Enslaved - Yggdrasill (Demo Kassett) Orginal, utgitt av bandet selv i 1992. Det var 2stk av disse ute på ebay, jeg fikk min for under halvparten av hva han andre måtte ut med Endret 5. januar 2007 av Jernlov Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Kjøpte for et par dager siden:- Opeth - Ghost Reveries Special Edition 7640663[/snapback] Kjøpte denne i dag. Har plata fra før, men måtte ha Special edition siden den var så jævla sexy My Dying Bride - A Line of Deathless Kings 7643503[/snapback] Fantastisk album, veldig godt kjøp! Thy Raven Wings og Deeper Down er definitive høydepunkt spør du meg. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Ulver - Bergtatt Legion Of The Damned - Malevolent Rapture Holy Darkthrone, A Tribute To Darkthrone Destruction - Sentence Of Death/Infernal Overkill Carcass - Swansong Impaled Nazarene - Suomi Finland Perkele/Motörpenis Impaled Nazarene - Tol Cormpt Norz Norz Norz Suffocation - Effigy Of The Forgotten/Pierced From Within Emperor - Emperial Live Ceremony DVD Anthrax - Spreading The Disease Anthrax - Persistance Of Time Anthrax - Fistful Of Metal Loudness - Thunder In The East Vader - The Beast Kataklysm - Serenity In Fire Lost Soul - Chaostream Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå