Deadringer Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Har nå endelig fått tak i som er den eneste skiva med OMC jeg ikke hadde fra før av. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Har kjøpt nye plata til Sivert Høyem - Exiles Så har jeg kjøpt Gram Parsons - The Complete Reprise Sessions Å faktisk en pen liten Willie Nelson boks, men den skal gies bort i julegave Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 In the Woods... - Epitaph (7") Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Da har jeg kjøpt meg denne godsaken: Lenke til kommentar
hylo Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Deep Purple - In Shades (boxset) Bruce Springsteed - Born to Run (boxset) Meshuggah - Nothing remastered Bruce Springsteen - Human Touch - 12" singel Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 The Chasm - Conjuration Of The Spectral Empire The Chasm - Reaching The Veil Of Death Mexikansk daumetall det oser klasse av. Lenke til kommentar
drugis Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 kjoepte meg mitt andre metallica album i dag, and justice for all.. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 kjoepte meg mitt andre metallica album i dag, and justice for all.. 7538652[/snapback] Etter min mening, det beste også, nå behøver du ikke kjøpe fler av Metallicas album Noen som har kjøpt den nye Neil Young plata?, ligger i et pappcover, Neil Young med en del andre artister, svart cover, med gult på, hadde tenkt å gå til anskaffelse av det. Lenke til kommentar
petelabeat Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 En singel: La Style - James Brown is dead og et album: Mauro Picotto - The Others Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Ohye, lekker liten boks dette...med masse unyttig krimskrams. Personlig laget av bandet selv. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Minna meg litt om Agalloch sin Ashes Against the Grain box, som inneholdt en beinbitt og litt aske i en pose Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Ohye, lekker liten boks dette...med masse unyttig krimskrams. Personlig laget av bandet selv. 7541723[/snapback] Treboks man får kjøpt for ti kroner på ICA, å masse smådrit, som bare hører hjemme i en søppelbøtte. Gratulerer, sikkert ganske limited ed den der, må vell være grenser for hvor mye de skal jobbe med papp, saks og trå Lenke til kommentar
Manx Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Duppet inn et par skiver i dag... Dropkick Murphys - The Warriors Code: og Anthrax - The Greater of Two Evils: Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Tre skiver lå og ventet på meg da jeg kom hjem på juleferie i dag: Euroforce - Euroforce Opeth - Damnation Opeth - Blackwater Park Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Hvor fikk du tak i den der Glint? Lenke til kommentar
master air Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 I dag kjøpte jeg meg Shivaree - Rough Dreams til 109 kr hos platekompaniet. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Mayhem - Wolf Lair Abyss (CD) Misanthropy Records Dødheimsgard - Satanic Art (CD) Ulver - Lyckantropen Themes (CD) Ved Buens Ende - Written in Waters (CD) Re-issuen til Candlelight, har og orginal pressa til Misanthropy Records Lenke til kommentar
Beali88 Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Det er en stund siden jeg kjøpte en sist med da jeg kjøpte en kjøpte jeg: Linkin park - meteora Syntes selv den er drit bra da. Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Ramlet en hel bunke ned i postkassen i dag: Miles Davis - doo-bop Yes - Tales From Topographic Oceans (som jeg skal gi bort) Wayne Shorter - Night Dreamer Dream Theater - A Change of Seasons John Coltrane - Giant Steps Lenke til kommentar
-Birte Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 mener det var give em' the boot III, eller så var det Bad Religion- stranger than fiction Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå