Mushaboom Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 The Jimi Hendrix Experience - Are You Experienced? Hører faktisk på den nå Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 The Jimi Hendrix Experience - Are You Experienced? Kongeplate, kjøpte den på forrige side. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Dersom dere er nylig bekjente med Hendrix' plater, vil jeg gjerne få anbefale "Electric Ladyland". Min personlige favoritt (alle er dog strålende). Dette er kanskje hans mest eksperimentelle og progressive, utrolig mye fett, og god sammenheng. Lenke til kommentar
Creeping_Death Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Må vel bli Nightwish med Once det da... Trenger et nytt album snart ja Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 V:28 - Non athropogenic Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Vurderer å investere i noe King Crimson. Hvilken plate bør jeg gå for? Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Cluster - Cluster 71, (proto-industriell balsam). Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Vurderer å investere i noe King Crimson. Hvilken plate bør jeg gå for? "In The Court Of The Crimson King" er en klassiker. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Enslaved - ISA Faen for ei plate! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Enslaved - ISA Faen for ei plate! Ord! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 "In The Court Of The Crimson King" er en klassiker. Da må jeg vel sjekke den ut. Blir fort en 8-900 spenn i cd'er hver gang jeg drar på PK. Lenke til kommentar
Ravngrim Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Tsjuder - Desert Northern Hell Lenke til kommentar
carnage Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Burzum - Aske Burzum - Hvis Lyset Tar Oss Darkthrone - Transylvanian Hunger Mayhem/Morbid - A Tribute to the Black Emperors Orginale heile sjiten Lenke til kommentar
Ravngrim Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Burzum - AskeBurzum - Hvis Lyset Tar Oss Darkthrone - Transylvanian Hunger Mayhem/Morbid - A Tribute to the Black Emperors Orginale heile sjiten Alt for 1000 kr Lenke til kommentar
carnage Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Burzum - AskeBurzum - Hvis Lyset Tar Oss Darkthrone - Transylvanian Hunger Mayhem/Morbid - A Tribute to the Black Emperors Orginale heile sjiten Alt for 1000 kr Lenke til kommentar
Ravngrim Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Burzum - AskeBurzum - Hvis Lyset Tar Oss Darkthrone - Transylvanian Hunger Mayhem/Morbid - A Tribute to the Black Emperors Orginale heile sjiten Alt for 1000 kr Kor fekk du tak i dei SOOOOO billeg?!?!?! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Nå har de fått inn Asmegin - Hin vordende sod & sø. Stikker å kjøper den straks. Nydelig norsk musikk Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 The Bloodbrothers - Crimes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå