Neslepaks Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Mangler bare Quentessence (og Origin) så har jeg full Borknagar disko på vinyl - Men nå er det bare fyrsteskiva som duger. Den er heller ikkje spesielt imponerande. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Kjøpte vel At The Drive-In - Relationship of Command sist. Bra saker Lenke til kommentar
oleboo Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 kjøpte nylig Bondage Fairies - What you didnt know when you hired me Drexon Field - stratosphere Control Helios - Eingya og de 3 cdene Xploding plastix har kommet ut med. gammle men digg. kostet mer en jeg egentlig har råd til Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Black Sabbath - Black Sabbath Black Sabbath - Heaven And Hell Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Manes - Svarte Skoger (2nd Edition) (CD) Nå har jeg første og andre edition In the Woods... - Isle of Men (LP) Har denne fra før av og, gitt ut i 500 på splatter og 500 på sort vinyl, så nå har jeg en av hver. Judas Priest - Painkiller (LP) Ett skritt nærmere alle Priest fulllengdere i vinyl. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Nå har jeg kjøpt meg Josh Grobans nye plate Awake. Utrolig bra plate! Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Lou Reed - Rock n Roll Animal [Live], på vinyl. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Til dere som kjøper ganske sjeldne vinyler etc. Saumfarer dere eBay, eller er det spesielle steder for sånne saker? Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Jeg har kjøpt de fleste av mine LPer i butikker. I dag var jeg i butikken Musikkverket i Tønsberg (hjemmeside), mens jeg ellers har handlet noe på Rock&rolls i Oslo, og noe på qxl. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 kjøpte akkurat anaal nathrakh - eschaton digipak. ble litt usikker når jeg så dette: "this CD belongs to Season Of Mist. It Is distributed for promotional purposes and cannot be sold" står det slik på alle SoM utgivelsene eler er dette en slags promo? Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) Britney Spears - ...baby one more time (siste platen jeg "kjøpte") Endret 10. desember 2006 av HenHau Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 bestilte disse fra relapse.com idag! Knut - Leftovers Knut - Alter Katatonia - Brave Murder Day/For Funerals to Come Katatonia - Dance of December Souls Katatonia - Brave Yester Days Neurosis - The Eye of Every Storm Borknagar - Empiricism Cult Of Luna - Cult Of Luna Arcturus - Sideshow Symphonies Minsk - Out of a Center Which Is Neither Dead Nor Alive Mono - You Are There Red Sparowes / Gregor Samsa - Split Red Sparowes / Made Out of Babies / Battle of Mice - Triad Sunn O))) / Boris - Altar House of Low Culture - Edward's Lament Converge - Petitioning the Empty Sky Callisto - True Nature Unfolds Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 kjøpte akkurat anaal nathrakh - eschaton digipak. ble litt usikker når jeg så dette: "this CD belongs to Season Of Mist. It Is distributed for promotional purposes and cannot be sold" står det slik på alle SoM utgivelsene eler er dette en slags promo? 7465944[/snapback] Det står på alle Eschaton-digipacks'ene jeg har sett. Passe merkelig, men skit au. Plata kommer forøvrig snart på vinyl. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 kjøpte nettopp BT - This Binary Universe på play. de hadde den ikke in stock da men Lenke til kommentar
Ostekake Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) Kaddisfly - Humania EP Endret 15. desember 2006 av Ostekake Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Isis - Live 4 ..endelig! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Kjøpte CD'en "God Jul & Godt Nyttår" på Musikkverket idag. Meget god plate Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 John Butler Trio - Sunnrise Over Sea Og fy faen for en herlig plate! Lenke til kommentar
gpr_racing Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Siste platene eg kjøpte var alle cd'ene til Vassendgutane! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå