Jernlov Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 (endret) Har vært stille fra meg i det siste men har nå på vei blandt annet, 13CD'r, 3 LP'r, 2 EP'r og en kasset. Så det blir bra vettu Fikk i dag In the Woods... - HEart of the Ages DLP. Misanthropy Records 1995 Endret 10. november 2006 av Jernlov Lenke til kommentar
Thend Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 (endret) heute gekauft: Peanut Butter Wolf presents: Chrome Children Yesterdays New Quintet - Stevie Kool Moe Dee - Greatest Hits Trippel Ett - Svar på tal Farmen - Postoperativ Endret 11. november 2006 av unge thendrup Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Paa jazz-klubben Reduta i Praha kom jeg i dag hjem til hotellet med Django Reinhardts Django's Blues til 100 kr, samt gratis-CDen, The Wall of Sound. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 I - Between Two Worlds Panzerchrist - Battalion Beast Urgehal - Goatcraft Torment Lenke til kommentar
Metalhead Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 I-Between two worlds og Iron Maiden- A matter of life and death Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 N.W.A. - Straight Outta Compton. Gode saker. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 In the Woods... - Isle of Men (Demo kassett) Verifisert ekte av ett medlem i In the Woods... Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Jeg har ikke postet i denne tråden på år og dag, men jeg er spesielt fornøyd med dagens fangst. Tom Waits - The heart of saturday night (Vinyl) Tom Waits - Bone Machine (Vinyl) Tom Waits - Small Change (Vinyl) Joe Henry - Tiny Voices Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 A matter of life and death - Iron Maiden kjøpte jeg sist Lenke til kommentar
arianar Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Kjøpte nylig: The Beatles - Help! Pink Floyd - Obscured by Clouds The Who - Who's Next Derek and the Dominos - Layla and other assorted love songs Alt på vinyl og storfornøyd. Nå mangler jeg bare ett Beatles-studioalbum og har nå også alle Pink Floyd-albumene fra 1971-1983, så nå gjelder det å fullføre samlingen. Fikk nettopp en del penger til bursdagen min, så forhåpentligvis plukker jeg opp en del mer snart. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 bestilte damien rice - o før idag. før det var det best of skiva til jamiroquai og før det så var det the avalanches - since i left you og johndoe - dødvinkel. Lenke til kommentar
ersa Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Opeth - Ghost Reveries ltd cd+dvd Tredje gang jeg betaler for den platen. Kjøpte CDen dagen albumet kom. En LP for ikke så lenge siden og nå ville jeg se dokumentaren. Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Metallica - Kill'em all Har begynt å like Metallica veldig godt, så gikk til innkjøp av deres eldste plate! Veldig fornøyd. Lenke til kommentar
master air Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Jeg har ikke postet i denne tråden på år og dag, men jeg er spesielt fornøyd med dagens fangst. Tom Waits - The heart of saturday night (Vinyl) Tom Waits - Bone Machine (Vinyl) Tom Waits - Small Change (Vinyl) Joe Henry - Tiny Voices 7264148[/snapback] Hvor kjøpte du vinylene? Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Tror faktisk det var "2PM - C'Mon" eller hva det albumet heter.. Og det er noen år siden nå... Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 I - Between two worlds. Kjøpte forrige mandag. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 I - Between two worlds. Kjøpte forrige mandag. 7272955[/snapback] Andre gong du nevner det i tråden. Så bra er ikkje skiva. Lenke til kommentar
RealGunsGirl Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Red Hot Chili Peppers - Californication .. til ei vennine.. Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 helvettes dritt back-knappen.. kino - unknown songs kino - unknown recordings part 2 kino - unknown recordings part 4 kino - master of komchatka viktor tsoi - acoustic consert nerd - in search of... nerd - fly or die pink floyd - the wall, live in berlin Lenke til kommentar
dynamic Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 In Flames - Reroute to Remain Slayer - Christ Illusion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå