Deadringer Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 (Sacrament var forøvrig fantastisk, anbefaler det til ca. alle.) 7181605[/snapback] Told you so Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Talib Kweli & Hi-Tek - Reflection Eternal Talib Kweli - Quality Tier'n og Lars - KulturClash Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) *skyte* 7180452[/snapback] Nevnte jeg at jeg også har debutplata signert? :-----------P Endret 31. oktober 2006 av Glint Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Incubus - Make Yourself Incubus - A crow Left of the Murder Lenke til kommentar
Sjel Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 The Smiths - The Queen is Dead Lenke til kommentar
Ostekake Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Peste Noire - "La Sanie des siècles - Panégyrique de la dégénérescence" kom i posten i dag. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Peste Noire - "La Sanie des siècles - Panégyrique de la dégénérescence" kom i posten i dag. 7198366[/snapback] Gratulerer med et godt kjøp. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Old Man Gloom - Medidation In B Lenke til kommentar
ThePressCorpse Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 My Chemical Romance - The Black Parade The Smiths - The world wont listen The Clash - The essentials Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Angra - Aurora Consurgens ligger hjemme og venter. Gleder meg. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 (endret) Blackalicious - Blazing Arrow Redman- Whut? Thee Album Cypress Hill - s/t Company Flow - Funcrusher Plus (førsteopplag ftw ) Endret 2. november 2006 av unge thendrup Lenke til kommentar
Antipop Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 (endret) Kjøpt ein del sia sist eg var innom her: Vinyl: Mastodon - Capillarian Crest 7" (Numbered Ltd. Edt.) (apollon i bergen) CD: Lamb of God - Sacrament (med bonus dvd) (cd-wow.com) Opeth - Orchid (special edition med bonus spor) (play.com) Clutch - The Elephant Riders (apollon i bergen) Dream Theater - Octavarium (pk i bergen) Mastodon - Remission (pk i bergen) Gojira - From Mars To Sirius (play.com) Witchcraft - Witchcraft (play.com) Witchcraft - Firewood (play.com) Har bestillt: CD: Deftones - Saturday Nigth Wrist (cd-wow.com) Tenacious D - The Pick Of Destiny (Deluxe Edition) (play.com) Opeth - Ghost Reversies CD+DVD (cd-wow.com) DVD: Porcupine Tree - Arriving Somewhere (cd-wow.com) Endret 2. november 2006 av Antipop Lenke til kommentar
arianar Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Kjøpte Steely Dan - The Royal Scam 12" Var igrunn et lite impulskjøp, ettersom jeg egentlig ikke hadde tenkt å kjøpe noe Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 I dag var jeg å handlet 2 album. Dimmu Borgir's Stormblåst 2005. Jeg likte denne remastered skiva meget godt. Bonus DVD'n var jeg også veldig fornøyd med.Og så skaffet jeg meg Enslaved's Eld for andre gang etter at den første forsvant etter en fest.. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Mange som ikke liker -05-utgivelsen av Stormblåst, men jeg digger den. Blir så utrolig forskjellig fra originalen, slik at det ikke kan sammenlignes en gang. 05-utgaven har mye mer trøkk og en litt "snillere" vokal, dessuten er det mye mer vekt på synth/piano-spill i den originale utgivelsen. Jeg elsker begge platene Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 (Sacrament var forøvrig fantastisk, anbefaler det til ca. alle.) 7181605[/snapback] Told you so 7184566[/snapback] Hold kjeft, jeg visste det fra før. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Borknagar - The Olden Domain (Picture Disc) Judas Priest - The Collection (DLP) Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Talib Kweli & Hi-Tek - Reflection EternalTalib Kweli - Quality Tier'n og Lars - KulturClash 7184577[/snapback] Jepp, kjøpte også Lupe Fiasco, fikk dårlig samvittighet av å laste det ned Lenke til kommentar
embark Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 The Killers - Hot Fuss (2004) Paul Oakenfold - A Voyage Into Trance (den med gratis DVD) (2006) A Tribe Called Quest - Midnight Marauders (1993) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå