Eplefe Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Lamb of God - Sacrament (Til TLZ ^^) My Chemical Romance - Three Cheers for Sweet Revenge Katatonia - Last Fair Deal Gone Down. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Opeth - Ghost Reveries (LP) ligger på postkontoret Taake - Dödeskvad (LP) (betalte kun 99,- for denne) Knallalbum. Enslaved - Below The LightsGrutle og gutta viser hva de er god for, og mer til. As Fire Swept Clean the Earth er en kjempevakker låt. 7157938[/snapback] Har forelska meg i denne plata siste uka. Fantastisk album. Kriger med Isa om å være Enslaved's beste. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Deep Purple - Rapture Of The Deep Limited Tour Edition og Pink Floyd - Meddle. Lenke til kommentar
master air Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Bad Religion - Tested. 60 kroner hos platekompaniet. Lenke til kommentar
ersa Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Opeth - Ghost Reveries (LP) ligger på postkontoret Taake - Dödeskvad (LP) (betalte kun 99,- for denne) Knallalbum. Indeed Enslaved - Below The LightsGrutle og gutta viser hva de er god for, og mer til. As Fire Swept Clean the Earth er en kjempevakker låt. 7157938[/snapback] Har forelska meg i denne plata siste uka. Fantastisk album. Kriger med Isa om å være Enslaved's beste. 7158229[/snapback] Kriger ikke med Isa, det herjer med det! Below the Lights er etter min mening Enslaveds beste. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Lindsey Buckingham - Under The Skin Fantastisk plate! Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) Enslaved - Below The LightsGrutle og gutta viser hva de er god for, og mer til. As Fire Swept Clean the Earth er en kjempevakker låt. 7157938[/snapback] Har forelska meg i denne plata siste uka. Fantastisk album. Kriger med Isa om å være Enslaved's beste. 7158229[/snapback] Kriger ikke med Isa, det herjer med det! Below the Lights er etter min mening Enslaveds beste. 7160101[/snapback] Bra det er flere med vett i hodet Below the Lights er kremen! Endret 27. oktober 2006 av Jernlov Lenke til kommentar
catolap Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Ble Trivium - The Crusade og Cradle of Filth - Thornography i dag. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 In the Woods... - Omnio (Dobbel LP) Misanthropy Records 1997, limited to 1000 copys. 600kr på ebay Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 siste plate jeg kjøpte var tre: Dance of death Contraband Use your illusion II Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Drakonian - The Burning Halo. Fet skive. Ikke helt innhørt enda riktignok, men virker veldig lovende. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 (endret) Urfaust/Circle of Ouroborus splitten <3 Edith Piaf: The Angelic Process - We All Die Laughing CD limited to 333 copies, presented in a hand decorated wooden box, with EXCLUSIVE TRACKS and little extras to make each one unique. Signed and hand numbered by us. http://www.theangelicprocess.com Endret 29. oktober 2006 av Glint Lenke til kommentar
Katabombos Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Iron maiden - A matter of life and death The mars volta - Amputechture Lenke til kommentar
Spinnvill88 Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Sist jeg kjøpe cd'er var da jeg fikk lønning og stakk på platekompaniet (det var ikke lurt) Da kom jeg ut derfra med; Misfits- Legacy og brutality Misfits - Collection 1 Danzig - Danzig Dead Kennedys - Give Me Convenience Or Give Me Death Misfits - Static Age Iggy pop - Nude&Rude: Best of Iggy Pop Led Zeppelin- Led Zellepin IV I og med at 5 av 7 cd'er var spesial import var det heller ikke billige Vips, så var halve lønnen til Ida borte! Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Ida: Skal vi gifte oss? Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Nirvana - From The Muddy Banks Of The Wishkah Selvom jeg nesten ikke hører på Nirvana lenger så måtte jeg bare ha den skiva i sammlinga mi. School tar av som vanlig og live versjonen av Tourette's er kongebra! 100spenn på lokale musikksjappe Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Edith Piaf: The Angelic Process - We All Die Laughing CD limited to 333 copies, presented in a hand decorated wooden box, with EXCLUSIVE TRACKS and little extras to make each one unique. Signed and hand numbered by us. http://www.theangelicprocess.com 7176130[/snapback] *skyte* Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Lamb of God - Sacrament (Til TLZ ^^)My Chemical Romance - Three Cheers for Sweet Revenge Katatonia - Last Fair Deal Gone Down. 7158114[/snapback] Tusen takk. Jeg har kjøpt meg Sleepytime Gorilla Museum - Grand Opening and Closing Har ikke fått tid til å høre hele ennda, men jeg LIKER det jeg hører til nå. (Sacrament var forøvrig fantastisk, anbefaler det til ca. alle.) Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Somewhere in time med Iron Maiden. jeg tror det er fin favoritt maiden CD nest etter Seventh son of a seventh son. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Så du liker Synth Maiden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå