Gå til innhold

Hvilken plate kjøpte du sist?

dessessop

Anbefalte innlegg

Gjest member-101642

Bestilt:

Gilmour David - About Face

Waters Roger - The Pros & Cons Of Hitch Hiking

Led Zeppelin - In Through The Outdoor

Madrugada - Industrial Silence

Led Zeppelin - Coda

Led Zeppelin - Houses Of The Holy

Dire Straits - On Every Street

Dire Straits - Dire Straits

Waters Roger - Radio Kaos

Gilmour David - David Gilmour

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå har jeg ikke fulgt godt nok med i tråden, men hvor mange plater har du i samlinga di nå, Jernlov? Og er det mulig å se bilder av samlinga?

7144478[/snapback]

Veit ikke med Jernlov, men her er ivertfall samlinga mi:

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

gontrancollection.jpg
Lenke til kommentar
Nå har jeg ikke fulgt godt nok med i tråden, men hvor mange plater har du i samlinga di nå, Jernlov? Og er det mulig å se bilder av samlinga?

7144478[/snapback]

Det er ikke så veldig mye, bare endel den siste måneden. Men det er jo noe da, bilder har jeg ikke for øyeblikket.

Lenke til kommentar

gontrancollection.jpg

7144838[/snapback]

Selv om jeg ikke er den som akkurat liker nu-metal, må jeg si dette var en fin samling, særlig av Korn.

Det er ikke så veldig mye, bare endel den siste måneden. Men det er jo noe da, bilder har jeg ikke for øyeblikket.

7145259[/snapback]

Hadde vært kult med bilde, så jeg får en viss pekepinn på hvor mye du har :yes: .

Endret av Seian
Lenke til kommentar

gontrancollection.jpg

7144838[/snapback]

Selv om jeg ikke er den som akkurat liker nu-metal, må jeg si dette var en fin samling, særlig av Korn.

7147507[/snapback]

Altså, det er ikke meg. Hvis du ser på profilen min står det at jeg er 14 år. :)

Lenke til kommentar

Kjøpte meg 4 plater på Platekompaniet i går.

Lamb Of God - Sacrament

Hadde slumpet borti musikkvideoen til sangen Pathetic på en eller annen TV-kanal, og syns den var tøff. Har ikke hørt på Lamb Of God før, men de er harde og tøffe, og har noe mer å komme med enn standardiserte riff og brøling, så det holder fint for meg.

Gorgoroth - Ad Majorem Sathanas Gloriam

Lastet ned samples fra hjemmesiden deres, og falt for Wound Upon Wound. Som ellers har Gorgoroth godt med trøkk, blandet med noe lyriske riff som gjør at det ikke bare blir piggtråd og skittent, noe som forsåvidt også kan være kult. Frost på session-trommer, og det gjør jo ikke saken noe verre.

Mastodon - Leviathan

Hadde Remission og Blood Mountain fra før av, og følte jeg også måtte skaffe meg denne. God plate. Husker Roskilde for 1-2 år siden da de spilte på Pavilion. Jeg hadde vært på en konsert på Orange, og var kommet meg gjennom en god del øl når jeg gikk bort til Mastodon. Mye øl blandet med et skikkelig intenst lydbilde av brede gitarer, massive trommer og vokal gjorde at jeg egentlig ikke fikk med meg noe av sammenhengen i låtene, men ble bare stående og delvis måpe. Morsom opplevelse

Enslaved - Below The Lights

Grutle og gutta viser hva de er god for, og mer til. As Fire Swept Clean the Earth er en kjempevakker låt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...