Gjest member-101642 Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Bestilt: Gilmour David - About Face Waters Roger - The Pros & Cons Of Hitch Hiking Led Zeppelin - In Through The Outdoor Madrugada - Industrial Silence Led Zeppelin - Coda Led Zeppelin - Houses Of The Holy Dire Straits - On Every Street Dire Straits - Dire Straits Waters Roger - Radio Kaos Gilmour David - David Gilmour Lenke til kommentar
Seian Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Nå har jeg ikke fulgt godt nok med i tråden, men hvor mange plater har du i samlinga di nå, Jernlov? Og er det mulig å se bilder av samlinga? Lenke til kommentar
Snytefant Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Kiss - Destroyer Vinyl Lenke til kommentar
white_pony Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Nå har jeg ikke fulgt godt nok med i tråden, men hvor mange plater har du i samlinga di nå, Jernlov? Og er det mulig å se bilder av samlinga? 7144478[/snapback] Veit ikke med Jernlov, men her er ivertfall samlinga mi: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Nå har jeg ikke fulgt godt nok med i tråden, men hvor mange plater har du i samlinga di nå, Jernlov? Og er det mulig å se bilder av samlinga? 7144478[/snapback] Det er ikke så veldig mye, bare endel den siste måneden. Men det er jo noe da, bilder har jeg ikke for øyeblikket. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Waters Roger - The Pros & Cons Of Hitch Hiking Waters Roger - Radio Kaos Waters Roger - Amused to Death Kaizers Orchestra - Viva la Vega (DVD) Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Musikk DVD : Church of misery - Houses of the unholy (Japan Import) kosta 30$+ frakt så håper den er verdt det. Forøvrig et jævlig fett band fra Japan som har seriemordere som tekst-tema i sangene. http://www.myspace.com/churchofserialkiller Endret 25. oktober 2006 av lanez-nor Lenke til kommentar
Seian Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Veit ikke med Jernlov, men her er ivertfall samlinga mi:Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): 7144838[/snapback] Selv om jeg ikke er den som akkurat liker nu-metal, må jeg si dette var en fin samling, særlig av Korn. Det er ikke så veldig mye, bare endel den siste måneden. Men det er jo noe da, bilder har jeg ikke for øyeblikket. 7145259[/snapback] Hadde vært kult med bilde, så jeg får en viss pekepinn på hvor mye du har . Endret 25. oktober 2006 av Seian Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Det to hyllene nederst til venstre er fulle nå. Ca. 75 skiver ekstra. Endret 25. oktober 2006 av Neslepaks Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Bongzilla - Gateway CD Sleep - Sleep's Holy Mountain CD Lenke til kommentar
white_pony Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Veit ikke med Jernlov, men her er ivertfall samlinga mi:Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): 7144838[/snapback] Selv om jeg ikke er den som akkurat liker nu-metal, må jeg si dette var en fin samling, særlig av Korn. 7147507[/snapback] Altså, det er ikke meg. Hvis du ser på profilen min står det at jeg er 14 år. Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Stonegard - From Dusk Till Doom Stonegard - Arrows Pink Floyd - Meddle Metallica - Ride the Lightning Fant noen billige CD'er da jeg tok turen til hovedstaden! Lenke til kommentar
Easthill Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Waters Roger - The Pros & Cons Of Hitch HikingWaters Roger - Radio Kaos Waters Roger - Amused to Death Kaizers Orchestra - Viva la Vega (DVD) 7145323[/snapback] "Amused to Death" er helt konge! En av mine favoritter Lenke til kommentar
All You Can Rape Buffet Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Wintersun - Special Tour Edition w/dvd Turisas - Battle Metal Dark Tranquility - Damage done Dragonforce - Valley of the Damned Lenke til kommentar
ersa Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Opeth - Ghost Reveries (LP) ligger på postkontoret Taake - Dödeskvad (LP) (betalte kun 99,- for denne) Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Fra Northern Heritage: Clandestine Blaze - Church of Atrocity Bethlehem - s.u.i.z.i.d. Clandestine Blaze-plata er en limited edition med 2 bonusspor. 300 eksemplarer kun tilgjengelig fra NH. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) dobbelpostlolskap Endret 26. oktober 2006 av Glint Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Kjøpte meg 4 plater på Platekompaniet i går. Lamb Of God - Sacrament Hadde slumpet borti musikkvideoen til sangen Pathetic på en eller annen TV-kanal, og syns den var tøff. Har ikke hørt på Lamb Of God før, men de er harde og tøffe, og har noe mer å komme med enn standardiserte riff og brøling, så det holder fint for meg. Gorgoroth - Ad Majorem Sathanas Gloriam Lastet ned samples fra hjemmesiden deres, og falt for Wound Upon Wound. Som ellers har Gorgoroth godt med trøkk, blandet med noe lyriske riff som gjør at det ikke bare blir piggtråd og skittent, noe som forsåvidt også kan være kult. Frost på session-trommer, og det gjør jo ikke saken noe verre. Mastodon - Leviathan Hadde Remission og Blood Mountain fra før av, og følte jeg også måtte skaffe meg denne. God plate. Husker Roskilde for 1-2 år siden da de spilte på Pavilion. Jeg hadde vært på en konsert på Orange, og var kommet meg gjennom en god del øl når jeg gikk bort til Mastodon. Mye øl blandet med et skikkelig intenst lydbilde av brede gitarer, massive trommer og vokal gjorde at jeg egentlig ikke fikk med meg noe av sammenhengen i låtene, men ble bare stående og delvis måpe. Morsom opplevelse Enslaved - Below The Lights Grutle og gutta viser hva de er god for, og mer til. As Fire Swept Clean the Earth er en kjempevakker låt. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Mayhem - Chimera 7157968[/snapback] Knall. Impious Devious Leper Lord bør du høre gjennom et par ganger fremfor de andre sangene så den sitter, dritkul slutt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå