H4ngm4N Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Fikk nettopp Arcturus - Sideshow Symphonies (CD) Sa ikke du at du allerede hadde denne både på CD pg LP? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Fikk nettopp Arcturus - Sideshow Symphonies (CD) Sa ikke du at du allerede hadde denne både på CD pg LP? 6996412[/snapback] Jeg hadde bestilt den på CD Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Radiohead - OK ComputerRadiohead - Kid A 6991598[/snapback] Vet ikkje hvilken erfaring du har med Radiohead, men eg må sei at dette er to vidt forskjellege album, og de bør lyttast til med eit åpent sinn. 6994573[/snapback] Kan begge platene utenat. Såg berre til min forskrekkelse at dei ikkje stod i hylla. Kjøper aldri musikk uten å vite at eg liker det. Edit: Handla litt til: BigBang - Poetic Terrorism Mayer John - Room For Squares Sigur Rós - Ny Batteri Sigur Rós - Svefn-g-englar Sigur Rós - Saeglopur Hellacopters - High Visibility Madrugada - Nightly Disease Madrugada - The Deep End Endret 4. oktober 2006 av Satrucci_ Lenke til kommentar
chris Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 AC/DC - For those about to rock (we Salute (Album) Ramones - Anthology Coldplay - A rush of blod to the head Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Crushing the Holy Trinity 6 bands, 3 CDs of total blasphemous black metal! Deathspell Omega, Clandestine Blaze, Exordium, Mgla, Musta Surma, and Stabat Mater. Very limited quantities! Kjøpt fra Relapse. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Endelig kom Ulver - Silencing the Singing i posten Endret 4. oktober 2006 av Jernlov Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 John Mayer - Continuum var den siste jeg kjøpte, utrolig bra plate. Den klart beste sangen er Slow Dancing In A Burning Room. Noen andre som har denne platen? Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Crushing the Holy Trinity 6 bands, 3 CDs of total blasphemous black metal! Deathspell Omega, Clandestine Blaze, Exordium, Mgla, Musta Surma, and Stabat Mater. Very limited quantities! Kjøpt fra Relapse. 6997905[/snapback] Oi, DsO skal vist sparkeræv her. Mulig jeg går til inkjøp av denne selv. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Noen andre som har vært på FNAC og Virgin i Paris. Spesielt Virgin på Champs Ellyses. 3 etasjer med MYE musikk. Egen avdeling for Black Metal osv. Jeg endte med: Ulver - Kveldssanger Windir - Soknardalr Deathstars - Termination Bliss. De hadde alt! *ønske seg tilbake* Lenke til kommentar
sixx Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Joe Satriani- The Extremist... fy søren for en rå plate !! alt fra ballader til rock n roll i skikkelig tempo der anbefales å sjekke ut tillelåta og summer song Lenke til kommentar
neadii Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 det siste jeg kjøpte husker jeg ikke helt, men det var vel 2-3 Eminem plater. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Vet hvertfall jeg skal kjøpe "SolarStone - Anthology One" 11. oktober, det blir bra ^^, Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Judas Priest - Angel Of Retribution Entombed - Left Hand Path Lenke til kommentar
PoL-E Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 S.O.D - 20 Years Of Dysfunction + Bonus Cd (musikk-DVD) S.O.D - Kill Yourself - The Movie (musikk-DVD) Sodom - Better Off Dead Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Meshuggah - Catch Thirtythree Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 In the Woods... - Heart of the Ages (CD Orginale Misanthropy Records) Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Electric Wizard - Come My Fanatics LP. Violet Sparkle Vinyl LP + 7". limited x400 öÔ Lenke til kommentar
Subtacto2007 Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Jadis - Photoplay Gentle Giant - Scraping the barrel (4CD-box med studio outtakes, alternative mikser, demoer og diverse snacks). På kjøpslista neste uke: A.C.T. - Silence Frost - MIlliontown Fish - Return to childhood (dobbel live) Lenke til kommentar
CSM Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Kjøpte begge platene til Liquid Tension Experiment. Verdt hver krone Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Seigmen på Rockefeller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå