Jernlov Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 (endret) Bare en pakke i dag og. Arcturus - Aspera Hiems Symfonia (CD) Som forresten er OOP, altså lages ikke lenger (out of press) Endret 30. september 2006 av Jernlov Lenke til kommentar
master air Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Liten tur på platekompaniet i dag endte opp med David Bowie - Hunky Dory til 90 kr. Lenke til kommentar
white_pony Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Angående Platekompaniet, hvorfor er det forskjellig pris på cder på nettet og i butikken? Lenke til kommentar
edge Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Stjal meg Radiohead - The bends fra min mor's platesamling nå Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Mora di er kul, da. Men hu hadde vært enda kulere hvis det hadde vært et av de tre etterfølgende albumene Lenke til kommentar
edge Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Nappa med My iron lung og Ok Computer og. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Fremdeles skikkelig kult nok Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 (endret) Bare en pakke i dag og. Arcturus - Aspera Hiems Symfonia (CD) Som forresten er OOP, altså lages ikke lenger (out of press) 6969703[/snapback] Sa jeg en pakke? Jeg mente 4 Lå 3 på posten visst. Iron Maiden - Live After Death (2LP) Van Halen - 5150 (LP) Judas Priest - Sad Wings of Destiny (Picture LP) Judas Priest - A Touch of Evil (Picture 7") (SHAPE, firkanta! ) Judas Priest - Sad Wings of Destiny (Picture LP) Judas Priest - The Best of Judas Priest (Picture LP) Judas Priest - Screaming for Vengance (Picture LP) Yeah thats right, 2 Sad Wings PLP Noen som vil kjøpe den ene? Endret 30. september 2006 av Jernlov Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 (endret) Kristin Asbjørnsen: Wayfaring Stranger - A Spiritual Songbook Fantastisk! Og Dylan: Modern Times. Men den har jeg ikke fått hørt på ennå, den andre går på repeat her... Geir Endret 30. september 2006 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Om / Six Organs of Admittance split 7" Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Stjal meg Radiohead - The bends fra min mor's platesamling nå 6970464[/snapback] Eg og likar å knabbe fra foreldra mine. Har knabba The Best of Gary Moore, Rainbow og Thin Lizzy fra pappa, OK Computer fra mamma, og Live & Dangerous fra stefaren min. Ho hey. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Jeg har stjålet slipknot og fått en motörhead cd av pappa Han fant ut at han hadde motörhead på lp Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Siste jeg kjøpte var: Pink Floyd - Final Cut Pink Floyd - Atom Heart Mother Alan Parsons Project - Et eller annet piss... dårlig var den uansett Men nå begynner Floyd-samlinga å bli komplett, så nå blir det ikke noen kjøp før neste gang jeg fristes aldri så lite. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 (endret) Kjøpte nettopp re-releasen av Moss - The Tormented. Sludge/drone Doom av beste klasse. Kassetten(e) har tidenes grimmeste cover: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Tar seg passe bra ut i hylla. http://www.myspace.com/cthonicrites Endret 1. oktober 2006 av Glint Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Har vært lite platekjøp i det siste. Fikset meg nettopp den siste til Mars Volta. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Alan Parsons Project - Et eller annet piss... dårlig var den uansett 6975135[/snapback] Her gjelder det å treffe på de riktige platene. I Robot og Pyramid er to sjefsplater. Eye in the Sky bør man unngå... Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Best of Blondie Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Alice In Chains - Alice In Chains Pearl Jam - Yield Alice In Chains - Jar Of Flies Rage Against The Machine - The Battle Of Los Angeles Rage Against The Machine - Live At The Grand Olympic Auditoriu Pantera - Cowboys From Hell DumDum Boys - Totem U2 - Wide Awake In America Eels - Daisies Of The Galaxy Pearl Jam - Binaural R.E.M. - Monster Led Zeppelin - 3 - Remastered Waters Roger - Amused To Death Crash Test Dummies - God Shuffled His Feet Rage Against The Machine - Rage Against The Machine Jokke & Valentinerne - III Alice In Chains - Dirt TOOL - 10 000 Days David Gilmour - On An Island DumDum Boys - Stjernesludd EP The Clash - Combat Rock Nirvana - Bleach Sex Pistols - Never Mind The Bollocks Here´s The Sex Pistols Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Manes - 1993 - 1994 (LP) Manes - Til Kongens Grav De Døde Vandrer (LP) Begge er rereleases av demoer. Lenke til kommentar
white_pony Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Alice In Chains - Alice In ChainsPearl Jam - Yield Alice In Chains - Jar Of Flies Rage Against The Machine - The Battle Of Los Angeles Rage Against The Machine - Live At The Grand Olympic Auditoriu Pantera - Cowboys From Hell DumDum Boys - Totem U2 - Wide Awake In America Eels - Daisies Of The Galaxy Pearl Jam - Binaural R.E.M. - Monster Led Zeppelin - 3 - Remastered Waters Roger - Amused To Death Crash Test Dummies - God Shuffled His Feet Rage Against The Machine - Rage Against The Machine Jokke & Valentinerne - III Alice In Chains - Dirt TOOL - 10 000 Days David Gilmour - On An Island DumDum Boys - Stjernesludd EP The Clash - Combat Rock Nirvana - Bleach Sex Pistols - Never Mind The Bollocks Here´s The Sex Pistols 6983927[/snapback] Hvilken bank var det du rana, sa du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå