LarsP Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Glint, You're the Zaeira of Music. SHAME ON YOU!! Mine to siste kjøp: Die Apokalyptischen Reiter - Riders on the Storm: The 2 Live Crew - Greatest Hits Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Tullprat, jeg er bare mest kvlt på dette forumet. <3 Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Korn - See you on the other side. Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 I dag fikk jeg pakke med LP'er i posten Jethro Tull - Stand Up Jethro Tull - Benefit Jethro Tull - Aqualung King Crimson - Lizard Pink Floyd - The Wall Roger Waters - The Pros And Cons Of Hitch Hiking Yes - Fragile Lynyrd Skynyrd - Street Survivors Alt sammen for 950 ink. frakt! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) The Beatles - Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band Jada, jada. Jeg vet det var på tide. Endret 1. september 2006 av kaiern Lenke til kommentar
Seian Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Disse havnet i handlekurven min igår: OSI - Office of Strategic Influence og Free Dream Theater - Score - 20th Anniversary World Tour Lenke til kommentar
master air Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 A perfect Circle - Mer De Moms Tom Waits - The Heart of Saturday Night ca 170 kr. Lenke til kommentar
Suncurtain Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Iron Maiden - A Matter Of Life And Death og The Reincarnation Of Benjamin Breeg singelen, dette var saker som overgikk mine forventninger! Lenke til kommentar
turbofranz Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Dirty Pretty Things - Waterloo To Anywhere Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Exodus - Fabulous Disaster Nephasth - Conceived By Inhuman Blood Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Franz Ferdinand - Franz Ferdinand, 69,- Lenke til kommentar
white_pony Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 System Of A Down - Steal This Album! 2559666[/snapback] Du kjøpte det..? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Forhåndsbestilte nettopp Ahab - The Call of the Wretched Sea fra Napalm Records. Ser ut som dette her blir årets doom-utgivelse! MP3-sample Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Forhåndsbestilte nettopp Ahab - The Call of the Wretched Sea fra Napalm Records. Ser ut som dette her blir årets doom-utgivelse! MP3-sample 6802826[/snapback] Er coveret ein Mastodon-parodi? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 BigBang - Radio Radio Tv Sleep Radiohead - Kid A Plukka bare med meg det beste jeg fant fra nice price-hylla på platekompaniet. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Til min store glede hadde platebutikken jeg har ekstrajobb i tatt inn en del Leo Kottke-skiver. Jeg kjøpte en av hver. Mudlark Time Step Guitar Music Dreams and all that stuff Burnt Lips Chewing Pine Leo Kottke Greenhouse Live in Europe Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Er coveret ein Mastodon-parodi? 6803136[/snapback] Nei. Bare et bilde som gitaristen fant på nett, digget det, og spurte kunstneren om de kunne bruke det som platecover. Som du sikkert skjønner, så er Ahab et konsept-band som dreier seg om Moby Dick, på samme måte som Leviathan-albumet til Mastodon. Men det er på ingen måte snakk om noen form for etteraping. Lenke til kommentar
turbofranz Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 BigBang - Radio Radio Tv SleepRadiohead - Kid A Plukka bare med meg det beste jeg fant fra nice price-hylla på platekompaniet. 6803186[/snapback] Er det det beste du fant? De hadde jo Zeppelin og Sabbath der.. Hvis du ikke har de skivene fra før av that is.. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Forhåndsbestilte nettopp Ahab - The Call of the Wretched Sea fra Napalm Records. Ser ut som dette her blir årets doom-utgivelse! MP3-sample 6802826[/snapback] Leste om det i Scream og likte samplen. Skal sees nærmere på. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Troll - Trollstorm over nidingjuv Syrach (demo, fikk på Hits) Darkthrone - Too old too cold LP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå