Gå til innhold

Hvilken plate kjøpte du sist?

dessessop

Anbefalte innlegg

he he, du er ikke sær, men da den bare kosta 20 kr, så fant jeg ut at det var like greit å ha den :p

Jeg nekta på at den fantes da eksen min sa at hu hadde kjøpt ei sånn dance-plate med Pink Floyd, som a kallte det :p

Men om du ser bort fra tittelen, er innholdet greit.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har kjøpt rundt 20plater og 10cd'r siden sist jeg skrev her men kan nevne at jeg i dag fikk:

Arcturus - Aspera Hiems Symphonia/Constellation/My Angel (2LP)

Arcturus - Sideshow Symphonies (2LP)

In the Woods... - Let There Be Light (7")

Peccatum - Oh, My Regrets (CD)

Lenke til kommentar

6722554[/snapback]

Hvordan er denne? Har vurdert å handle litt Peccatum, men tar ikke helt hangmans ord, da han er _litt_ fanboy. Men kun litt :innocent:

6722697[/snapback]

Den er koos. Det er bare en EP med 3 sanger da. Tittellåta er knall, forstyrrende dyster syns nå jeg. Er også en Judas Priest cover der som er sprøtt tolket.

Men er ikke det jeg vil anbefalle deg med å starte med om du skal sjekke ut gruppen. Sjekk ut Amor Fati kanskje.

Lenke til kommentar

Slayer - Reign In Blood

Black Debbath - Naar Vi Døde Rocker

Kyuss - Welcome to Sky Valley

Arcturus - Sideshow Symphonies

Motorpsycho - Black Hole / Blank Canvas

Kjøpt på Platekompaniet i Bergen

EDIT: Kjøpte og Rush - R30 Deluxe DVD, 2 DVD + 2 CD

Endret av Antipop
Lenke til kommentar

I Walk The Line - Johnny Cash (CD)

American V - Johnny Cash (CD)

Christ Illusion - Slayer (CD)

Scars Of The Crucifix - Deicide (CD)

Litt Johnny Cash dilla for tiden, American V er forresten en genial plate, dem sier den oser død i TV reklamen og for første gang er jeg faktisk enig i komersielle komentarer. Den er så depressiv at den kan få en Bondevik på lykkepille overdose til å begynne å grine.

Slayer plata funker faktisk bra, og den Deicide plata er helt utrolig bra. Så fått masse digg å kose meg med utover høsten/vinteren her ;)

Lenke til kommentar

6722554[/snapback]

Hvordan er denne? Har vurdert å handle litt Peccatum, men tar ikke helt hangmans ord, da han er _litt_ fanboy. Men kun litt :innocent:

6722697[/snapback]

You hurt my feelings. :(

strang3r: Sons of Northern Darkness er jo forholdsvis ny da, og ikke særlig old-school heller. Men knallnbra er den. :)

Lenke til kommentar

6722554[/snapback]

6722697[/snapback]

You hurt my feelings. :(

strang3r: Sons of Northern Darkness er jo forholdsvis ny da, og ikke særlig old-school heller. Men knallnbra er den. :)

6730308[/snapback]

Immortal - Sons of Northern Darkness

Er fra 2002 og forsåvidt det siste Immortal albumet ;) så den er vel å regne som alt annet enn "den gamlere generasjonen ;)"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...