Tiidus Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Foo Fighters - One by oneTool - 10,000 daysTool - UndertowSlipknot - IOWAPink Floyd - The Wall Noen uker siden jeg kjøpte disse her.. så kanskje på tide å se litt på cdon igjen? Lenke til kommentar
ramones Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 jeg bestilte noen cdèr fra cdon.no i dag. Guns N Roses - appetite for destruction Guns N Roses - lies Guns N Roses - use your illusion 1 Guns N Roses - use your illusion 2 Guns N Roses - spaghetti incident? Guns N Roses - live era The ramones - ramonesmania Aerosmith - live bootleg Lenke til kommentar
veluci Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 stadium arcadium med red hot chili peppers Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Tror faktisk den skiven jeg fikk i posten sist var demoen til AntiBatong. Lenke til kommentar
stillborn.. Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Kjøpte noen på èn gang jeg. Platekompaniet.no er et skummelt sted å ha penger på :/ Beck - Guero Beck - Guerolito Hot Chip - Coming on strong Muse - absolution Muse - Hullabaloo Muse - origin of symmetry Devendra Banhart - Cripple Crow son, ambulance & Bright eyes - Oh Holy Fools Bright Eyes - Digital ash in a digital urn Arcade Fire - Funeral The Mars Volta - Frances the mute The Mars Volta - de-loused in the comatorium Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Underoath - Define the Great LineModest Mouse - The Moon & Antarctica 6562226[/snapback] Hva er dette for no? 6562284[/snapback] Modest Mouse har eg sendt deg ein gang. Du hata det. Edit: Det kan ikkje ha vore Modest Mouse eg sendte deg. Høyrde litt på det no og det saug. 6573269[/snapback] Synes du The Moon & Antarctica suger? Det er jo heilt klart ei av Modest Mouses sterkeste skiver. Modest Mouse er fantastisk! Har selv kjøpt: DJ Rupture - Minesweeper suite Joanna Newsom - The Milk-eyed mender King Geedorah - Take me to your leader Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Pink Floyd: UmmaGumma (Live & Studio Album) - 169 kr på den lokale platesjappa Lenke til kommentar
master air Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Kjøpte noen på èn gang jeg. Platekompaniet.no er et skummelt sted å ha penger på :/ 6587300[/snapback] Så sant, så sant. Du fikk med deg mange bra album i det minste, selv om du ble noen hundrelapper fattigere. Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Mew - Mew and the Glass Handed Kites Sigur Rós - Agaetis Byrjun ...Platekompaniet begge deler Lenke til kommentar
Bamsemumsen Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Skiva til Mew heter bare "And The Glass Handed Kites". Så vet du det.. Siste skiva jeg kjøpte meg var Muse med Black Holes and Revelations. Skiven er mørkere enn forgjengerne, men den inneholder veldig kule låter. Starlight, Hodoo, Map of the Problematiqe og Invincible er mine favoritter. Fare for skriveleif i noen av sangnavnene. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Fikk disse i dag fra theendrecords.com: Ulver - Blood Inside (White LP) Solefald - Red For Fire (DLP) Agalloch - Pale Folklore (DLP) Agalloch\Nest - Split (10") Sturmgeist - Meister Mephisto (CD) Lenke til kommentar
izek_mendez Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Kid Loco - A Grand Love Story Skid Row - Forty Seasons: The Best of Skid Row Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Amanda Woodward - La décadence de la décadence Fransk punk. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Synes du The Moon & Antarctica suger? Det er jo heilt klart ei av Modest Mouses sterkeste skiver. Modest Mouse er fantastisk! 6588091[/snapback] Den har eg ikkje høyrt. Blir vel nødt å gjere det. =P Lenke til kommentar
Con Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Kjøpte GNR - Use your illusion 1+2 i dag. Hadde de på LP fra før, med spilleren tar for stor plass Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Stone Sour - Come (What)ever May ramla ned i postkassa i dag Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Black Sabbath - Master Of RealityIn Flames - Soundtrack To Your Escape Dimmu Borgir - Death Cult Armageddon Dimmu Borgir - Spiritual Black Dimensions Dimmu Borgir - Stormblåst Mindgrinder - MindTech Children Of Bodom - Follow The Reaper Children Of Bodom - Something Wild 6577068[/snapback] Kjøpte selv Shadows Fall - Fallout From The War her om dagen. Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Kjøpte Jethro Tull - Aqualung og Jethro Tull - Too old to rock'n'roll, too young too die i går i ren frustrasjon over at de ikke hadde noe som helst Calexico igjen på Platekompaniet i går. Jaja, ikke så verst kjøp uansett, særlig Aqualung er jo et must i platesamlinga Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Prefab Sprout - The Gunman And Other Stories Ah...smektende vellyd fra den geniale Paddy McAloon...her har han kombinert sofistikert og erkebritisk pop med banjo og americana. (plata kom i 2001, forresten) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå