Peterman Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Var nettopp innom posten. Postet et brev og kjøpte meg Mark Knopfler - Shangri-la. *Legge i cd spiller* Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Rammstein - Reise Reise Marilyn Manson - Lest We Forget Lenke til kommentar
nkrystad Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Ken Ring & Tommy Tee - 2 Legender Utan Penger Lenke til kommentar
Elvorn Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 dream theater - train of thought Lenke til kommentar
Hisoka Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Iron Maiden - Virtual XI Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 A Perfect Circle - Mer De Noms Lou Reed - Transformer Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Immortal - Damned In Black Lenke til kommentar
FreeBSD Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 The Clash - London Calling (25th Anniversary Edition) Nydelig album, virkelig et av de beste noen sinne. Hva er forskjellen på "25th Anniversary Edition" og det "vanlige"? Denne utgaven inneholder tre CDer: - En re-mastered, nytutgivelse av den uslåelige originalen fra '79. - The Vanilla Tapes, øvrige studioopptak fra inspillingen av albumet, som ble funnet nylig. - En making-of-DVD. I tillegg kommer en heftig booklet. Alt til den nette sum av 179,90. Denne burde alle musikkeleskere ha med seg. På dette albumet finnes det så mye bra, at det er vanskelig å beskrive - man må selv høre det. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) I dag kjøpte jeg meg: Led Zeppelin - I Led Zeppelin - IV Endret 3. oktober 2004 av kaiern Lenke til kommentar
Oropher Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Franz Ferdinand - Franz Ferdinand. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Siste jeg kjøpte var vel El Caco - Solid Rest, når de spilte her for en stund siden. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Delgados - Hate Denne har jeg hørt på siden den kom ut, men ikke kjøpt før nå Den har stått på handlelista siden første gjennomlytting så det var litt sløvt å ikke handle den inn før nå, men bedre sent enn aldri Lenke til kommentar
FM Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 JohnDoe - Pyromantikk Kongealbum!!! Lenke til kommentar
ChrchBrnr Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Cradle of Filth - Nymphetamine Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Vel, ikke en CD, men en musikk-DVD. Rammstein- Lichtspielhaus! Anbefales! Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Også musikk-DVD her: Monsters of Metal vol. 2 Meneee... siste CD'en tror jeg var The Sisters of Mercy - Floodland eller Dargaard - Rise and Fall Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Slayer - God Hates Us All og Slipknot - Iowa Lenke til kommentar
Svin Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 My Dying Bride - The Voice of The Wretched Kasabian - Kasabian Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 My Dying Bride - The Voice of The Wretched mitt siste; Tom Waits nyeste, mmm Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Velvet Revolver - Contraband Guns 'n Roses - Best Of Vel verdt pengene hvis vi ser bort ifra at jeg fikk begge gratis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå