Thlom Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Babyshambles - Down in Albion Kaiser Chiefs - Employment Førstnevnte er veldig god, sistnevnte er mer middels. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Advance Patrol-Utskrivna Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Hva er de forstørrelsesglassene på coveret til '10.000 days' for? Er det meningen å ta dem ut? Jeg synes det ser ut som at de er limt fast. Det samme ser det ut som at heftet inni er. 6554261[/snapback] Skal brukes til å se på bildene inni coveret med. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 (endret) Hva er de forstørrelsesglassene på coveret til '10.000 days' for? Er det meningen å ta dem ut? Jeg synes det ser ut som at de er limt fast. Det samme ser det ut som at heftet inni er. 6554261[/snapback] Skal brukes til å se på bildene inni coveret med. 6554873[/snapback] Hva gjør jeg når både forstørrelsesglasset og bildene inni coveret er limt fast da? Edit: OK. Jeg fant det ut nå. De er plassert temmelig rett på hverandre, så det går an å se uten å ta de ut. Men jeg er da søren meg ikke så svaksynt at jeg trenger forstørrelsesglass for å se på de tegningene der! Endret 25. juli 2006 av endrebjorsvik Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Men jeg er da søren meg ikke så svaksynt at jeg trenger forstørrelsesglass for å se på de tegningene der! 6554895[/snapback] Du skal få en fin 3D-effekt hvis du bruker de riktig Lenke til kommentar
gather Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Siste plata jeg kjøpte var det kanadiske punkbandet Chixdiggits siste album Pink razors. Bandet er kanskje ikke så veldig kjent, men det er musikk som virkelig anbefales. Lenke til kommentar
ChrchBrnr Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Celtic Frost - Monoethist Satyricon - Dark Mediveal Times (2ndre gangs kjøp) Carpathian Forest - Fuck you all! (limited edition) Soundtrack - Pirates of the Caribean - Dead Mans Chest Ministry - Sphinctour (DVD vettasøren om den er godkjent her ) Lenke til kommentar
j0nz0r Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Den sista plata jeg kjøpte, var Darkthrone - Hate them (nyeste plata deres). Ble veldig fornøyd. True Norwegian Black Metal på sitt beste Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Den sista plata jeg kjøpte, var Darkthrone - Hate them (nyeste plata deres).Ble veldig fornøyd. True Norwegian Black Metal på sitt beste 6556581[/snapback] Nyeste?? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Om eg ikkje tek feil, så har Darkthrone komme med 2 album og 1 EP etter Hate Them. Lenke til kommentar
ChrchBrnr Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 (endret) Hate them (2003) og så kommer Sardonic Wrath (2004) Under Beskyttelse av Mørke EP (2005) Preparing for War (Special Edition) (2005) Too Old, Too Cold EP (2006) The Cult Is Alive (2006) I 100% rett rekkefølge tilogmed Endret 25. juli 2006 av ChrchBrnr Lenke til kommentar
simes Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Hmm, i løpet av sen-juni og juli har jeg skaffet meg: Enslaved - Ruun Keep of Kalessin - Armada 1349 - Hellfire Naglfar - Pariah Strapping Young Lad - Alien Strapping Young Lad - City Decapitated - Organic Hallucinosis Koldbrann - Moribund Carpathain Forest - Fuck you all!! Immortal - Sons of northern darkness Immortal - At the heart of winter Gorgoroth - Ad Majorem Sathanas Gloriam Gorgoroth - Destroyer Gorgoroth - Incipit Satan Gorgoroth - Under The Sign Of Hell (Remastered, Digipak) Dark Funeral - Vobiscum Satanas Dark Funeral - Diabolus Interium Mayhem - De Mysteriis Dom Sathanas Dimmu Borgir - For All Tid (Digipak) Darkthrone - Transilvanian Hunger (digi Re-rel) Darkthrone - Soulside Journey (digi Re-rel) Darkthrone - Under a Funeral Moon (digi Re-rel) Threat Signal - Under Reprisal She Said Destroy - Time Like Vines Samt Amon Amarth dvd-en "Wrath of the Norsemen". Ja, jeg fikk svidd av litt penger der. Like greit. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Ordna meg Three 6 Mafia-The Most Known Unknowns i dag anbefales på det sterkeste til hip-hop hodene! Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Counting Crows - Hard Candy. Nydelig album. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 bestilte meg disse cd'ene idag Susperia - Unlimited Susperia - Devil May Care Cult Of Luna - Salvation Queens Of The Stone Age - Songs For The Deaf Opeth - Damnation Opeth - Deliverance Opeth - Blackwater Park Black Sabbath - Iron Man Staind - 14 Shades Of Grey Deftones - Deftones Thomas Dybdahl - John Wayne EP Coheed And Cambria - In Keeping Secrets Of Silent Earth Coldplay - Brothers & Sisters EP Heroes & Zeros - Circles EP Black Sabbath - Live At Last Lenke til kommentar
dynaBel Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 dream dance 27 da den kom ut. siden har jeg ikke kjøpt en eneste en Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 (endret) Ok Go - Ok Go Kjøpte i Virgin Megastore i Newcastle! Meget fornøyd! Og Alper; Gled deg til John Wayne EP'en! Endret 26. juli 2006 av Poor Leno Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Siste plata jeg kjøpte må være.. hmm.. Tool- 10.000 days. Helt fantastisk. "sooooo, high.." <3 <3 <3 Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 kjøpte Dimmu Borgir - Stormblåst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå