Datasmurf Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Jean-Michel Jarre - Aero (CD & DVD) 14.99€ Peter Green and the Splinter Group - Reaching the Cold 100 (CD & Bonus EP) 6.99€ Aphex Twin - Windowlicker 2.99€ Alle kjøpt på Fnac, lokalisert i et eller annet større kjøpesenter i Monte Carlo Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Radiohead - Ok Computer Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 har bestilt: Moore Thurston - Psychic Hearts Sonic Youth - Daydream Nation Sonic Youth - Sonic Nurse My Morning Jacket - It Still Moves Mars Volta - De-Loused In The Comatorium Pink Floyd - The Pink Floyd & Syd Barrett Story DVD Lenke til kommentar
Amped Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Fikk kick på Prudence igjen etter å ha sett og hørt Norsk rocks historie på Nrk! Dermed ble det å bestille den siste samle plata "Det det va". I tillegg ble det noen tilbudsvarer på Platekompaniet: Tool - 10'000 days (coveret i seg selv er jo en grunn til å ha denne i samlinga=) The Police - Zenyatta Mondatta Bob Marley & the Wailers - Catch A Fire Gleder meg! Lenke til kommentar
Laman Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Fikk netopp i posten. Tom Waits - Bone Machine Tom Waits - Alice Tom Waits - Real Gone Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 electric wizard-dopethrone High on Fire-Surrounded by Thieves Sleep-Sleep's Holy Mountain ufomammut-snailking Skal få bestilt detta så fort som mulig. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Venter på Peeping Tom - Peeping Tom Tom Waits - Closing Time Woven Hand - Consider the Birds 16 Horsepower - Folklore Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Noen som har fått bestillingene sine fra Aurora Borealis enda? Glint? Satrucci_? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 (endret) Ikke fått noe enda, men så er det bare 9 dager siden jeg bestilte da. UPDATE: Fikk en mail hvor det stod at 3 pakker er sendt (jeg ba om å få ordren delt opp så jeg slipper MVA-avgift) og at han venter på restock av vinylen jeg bestilte. hey man, yes, started shipping the stuff. Three packages so far, no vinyl yet. I'm waiting on restocks of some of the Drudkh actually, but will keep you informed. Thanks again for the order, amazing stuff! Jeg fikk t-skjortene jeg bestilte fra Paradigms i dag også, venter på alle CDene. Snart ramler det nok inn med pakker her. Endret 19. juli 2006 av Glint Lenke til kommentar
Thuna Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 The Hellacopters - Rock and Roll is dead gammel, men bra å ha i samlinga Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Lethal Bizzle - Against All Oddz Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 (endret) Kjøpt noe nytt nå. Cor Scorpii - Attergangar Bak de syv fjell - From Haavardstun Taake - Nattestid ser porten vid Edit: Bildene funket visst ikke. Endret 20. juli 2006 av stakan Lenke til kommentar
Thend Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Madlib - Movie Scenes vol. 1-2 Xzibit - At The Speed of Life Lenke til kommentar
Swolebraham Lincoln Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Bestilte akkurat nå: Surferosa - The Force DumDum Boys - DumDum Boys i Dødens Dal Kaizers Orchestra - Maestro (2CD Limited Tour Edition) Green Day - American Idiot Madrugada - Live at Tralfamadore (2CD Limited Edition) Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Mine nyeste : Gorgoroth Ad Majorem Sathaans Gloriam Slipknot 9.0 : Live Opeth : Ghost Reveries Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Var en liten tur innom Platekompaniet og endte opp med to finfine cd'er. Immortal - At The Heart Of Winter Dark Tranquillity - Character To gode album som jeg kjøpte egentlig mye pga jeg hørte en del av sangene på min pandora.com-kanal. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Steppenwolf - For Ladies Only Red Hot Chili Peppers - Stadium Arcadium Steppenwolf - At your birthday Party Mindless Self Indulgence - Frankenstein Girls Will Seem Strangely Sexy Alt ovenfor ble bestillt fra amazaon.co.uk igår. Ser spesielt frem til Steppenwolf albumene. Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Kaizers Orchestra- Maestro --------=--------- - Live at vega Lenke til kommentar
Riggs Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Siste jeg kjøpte var Di Beste Med Di Derre. Det angrer jeg ikke et sekund på. Deilig musikk å høre på nå i sommervarmen. Jo Nesbø har skills både når det kommer til å være vokalist og forfatter. Anbefales. Lenke til kommentar
Metalhead Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Kjøpt noe nytt nå. Cor Scorpii - Attergangar Bak de syv fjell - From Haavardstun Taake - Nattestid ser porten vid Edit: Bildene funket visst ikke. 6526532[/snapback] Du kommer til å bruke alle pengene du tjener i sommer på cd er. Husk å spar lit til HITS da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå