KimNK Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Pen ordre det der. Mine innkjøp: Drudkh - Forgotten Legends Eheh..heh...ehe... =/ Lenke til kommentar
Chrstan Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Frank Zappa - Apostrophe(') Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Pen ordre Glint. Maa man bruke kredittkort paa Aurora Borealis? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Pen ordre Glint. Maa man bruke kredittkort paa Aurora Borealis? 6465736[/snapback] PayPal Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Høghhhhhh Greide ikke styre meg og gikk amok inne på nettsjappa til Paradigms Recordings mens jeg spermet vilt og uhemmet foran laptopen med et fremdeles rødglødende bankkort på skrivebordet. The Angelic Process - Coma Waering Throne of Katarsis - Unholy Holocaustwinds Utlagr - Traditions Normandes Amon - Foundations Esoteric - Metamorphogenesis Grey - The First Shades Of Morgion - Cloaked By Ages, Crowned In Earth Shining - III Angst This Empty Flow - Magenta Skycode Unholy - Rapture SÅNN. Nå har jeg kjøpt nok musikk for resten av sommeren. Jeg har egentlig en passende heftig stereo å spare til. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 hva f**n! hvor rik er du egentlig? *misunlig* Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Faen, man må være 18 for å registrere seg på PayPal. Gleder meg som en vårkåt hæst... Får vel nok en gang bestille gjennom mor mi, som ikke kommer hjem før om en uke. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Kyuss - Wretch Led Zeppelin - Houses of the Holy Incubus - S.c.i.e.n.c.e. Kosta 59 kr stk. på cdon, så jeg slang inn en bestilling. Har bare hørt deler av disse albumene før, så jeg tenkte det skulle være gledelig med litt nytt og utesta. Var vel egentlig bare Wretch som virkelig slo an, men, men. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Mycket bra ordre Glint. On topic. Black Sabbath- s/t Black Sabbath - vol 4 Blir lite innkjøp om tiden, har ikke mye penger å bruke. Har meg selv å takke. ^^ Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Siste plata jeg kjøpte var Volcano-albumet til Satyricon Lenke til kommentar
sixx Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Siste plata jeg kjøpte var Volcano-albumet til Satyricon 6480261[/snapback] Det funker hehe I går kjøpte jeg: Steve Vai-Fire garden Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Var innom Platekompaniet (atter en gang) i går og kjøpte: Led Zeppelin - Led Zeppelin Jethro Tull - Benefit Og i dag har jeg god tid etter jobb, så da blir det nok mer Zeppelin og Jethro Tull tror jeg. Lurer faktisk på å kjøpe Calexico - The Black Light også Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Thomas Dybdahl-That Great October Sound Måtte bare ha en ny kopi, da den gamle blei borte Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Isis - Oceanic Isis - Oceanic: Remixes/Reinterpretations (2CD) Isis - Celestial Isis - SGNL>05 Isis - The Mosquito Control EP Isis - The Red Sea Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Fikk In The Woods... - Isle Of Men (ltd LP) i posten i går. Lenke til kommentar
morgawr Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Amina - Animamina(EP) Joan as a Police Woman - Real Life Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 I dag kom Led Zeppelin - IV og Neil Young - Harvest, så nå venter jeg bare på resten av ordren, som er The Who - Who's Next og Rainbow - Catch the Rainbow - The Anthology. Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Gjorde to dårlige og ett bra kjøp i dag. De dårlige var Jethro Tull - A og Goldlog - Snug as a Bug in a Rug. Goldlog-skiva kjøpte jeg riktignok mest fordi de er lokale og var dyktige når de var på lokal-tven, men Jethro Tull var rett og slett bare et dumt kjøp (bortsett fra bonus-dvden som fulgte med, den hadde sine øyeblikk). Det gode kjøpet var Led Zeppelin - BBC Sessions. Dobbelcd med herlige liveprestasjoner i toppers lydkvalitet Uten tvil verdt de 210 kronene. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Tool-Lateralus DumDum Boys-Pstereo Trygve Eiken-Litt Betatt Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Pulp Fiction - Music From The Motion Picture [Collector's Edition]. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå