Vibeke S Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Refused - Shape of Punk to Come AFI - Decemberunderground Bra album begge to, men liker Refused-albumet bedre.. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Var innom sommersalget til PK en kjapp tur idag og fant følgende; Audioslave-Out of Exile og The Pogues-Best of Audioslave virker litt kjedelig, men tenker det kanskje er en plate man må høre litt på. The Pogues var på nippet til å sende meg på fylla, denne mandagskvelden. For irsk folkpunk er finfin for fylla! Skrudde kjapt av og kom meg på trening heller! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Audioslave virker litt kjedelig 6342754[/snapback] Du kjøpte den dårligste plata også da Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Audioslave virker litt kjedelig 6342754[/snapback] Du kjøpte den dårligste plata også da 6343041[/snapback] kjipt..... men griner ikke av 59 kr.... har betalt mye mye mer for skiver som er mye mye dårliger... men bør kanskje kjøpe første skiva imorgen da?! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 ja personlig liker jeg debutplata deres best.. selv om 2ern er bra den og.. siste jeg kjøpte er Frengers og The Glass Handed Kites av Mew for 59kr stk @ platekompaniet, Billy Talent II, Greatest Hits av FatBoy Slim og The Trials Of Van Occupanther av Midlake. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 ja personlig liker jeg debutplata deres best.. selv om 2ern er bra den og.. siste jeg kjøpte er Frengers og The Glass Handed Kites av Mew for 59kr stk @ platekompaniet, Billy Talent II, Greatest Hits av FatBoy Slim og The Trials Of Van Occupanther av Midlake. 6343085[/snapback] Kjøpte du Fatboy Slim med Dvd? Evnt hva var på den? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 ja personlig liker jeg debutplata deres best.. selv om 2ern er bra den og.. siste jeg kjøpte er Frengers og The Glass Handed Kites av Mew for 59kr stk @ platekompaniet, Billy Talent II, Greatest Hits av FatBoy Slim og The Trials Of Van Occupanther av Midlake. 6343085[/snapback] Kjøpte du Fatboy Slim med Dvd? Evnt hva var på den? 6343105[/snapback] ja, men har ikke fått den enda ( play.com...) her er hva som er på den. http://www.play.com/Music/CD/4-/1012093/Wh...ts/Product.html Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Har ikke kjøpt den, men fikk Gnarls Barkley - St. Elsewhere. Den er tøff Lenke til kommentar
obotron Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 The Vines - Winning days (Vinyl) Joy Division - Still Joy Division - Substance (1977-1980) Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Wolfmother self titled. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Satyricon - Nemesis Divina og Judas Priest - Painkiller. Lenke til kommentar
Tze Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Immortal - Sons of Northern Darkness Immortal - At the Heart of Winter Tori Amos - Little Earthquakes The Melena Summer Sessions - It's Feasting Time Blood Red Throne - Monument of Death Einherjer - Norwegian Native Art Susperia - Vindication Mortiis - The Stargate Feiret musikkvideopremiere og overstått eksamen Refused - Shape of Punk to ComeAFI - Decemberunderground Bra album begge to, men liker Refused-albumet bedre.. 6341646[/snapback] Gi den en del snurringer til i spilleren, og du er hekta The Missing Frame & 37mm Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 (endret) Gi den en del snurringer til i spilleren, og du er hekta 6357511[/snapback] Det hende det hjelper, ja. Husker jeg bar meg over Finntroll - Visor om Slutet da jeg hadde kjøpt den, men så hørte jeg på den en gang iblant. Nå digger jeg den! Herlig plate, litt trist på en måte, men allikavel herlig. Um, har ikke kjøpt noen plater på en stund nå, annet enn sjokoladeplater selvfølgelig. Endret 21. juni 2006 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Pink Floyd - Animals Dette er ikke noen hvilken som helst Animals plate, det her er den ganske sjeldene rosa utgaven, det er LP plate jeg snakker om her. Har kjøpt en god del plater siden sist jeg postet her, kan jo nevne noen. Edvard Grieg - Peer Gynt (suite nr.1 nr.2) Deep Purple - Machine Head (25th anniversary ed) Jefferson Airplane - Surrealistic Pillow (LP) Buckethead - Colma Lenke til kommentar
galedali Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Bruce Springsteen - We Shall Overcome ok skive.. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Kjøpte den nye Gorgoroth cden idag, Ad Majorem Sathanas Gloriam. Ganske så feit. Brutal! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Portishead - Dummy til 99 spenn på den lokale platesjappa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå