monkeyboogie Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Var oss plate-pusher'n min å handlet litt idag. Kaizers Orchestra - Live At Vega Bruce Springsteen & The E Street Band - Hammersmith Odeon London 75' Artic Monkeys - Whatever People Say I Am, Thats What im not Må virkelig si at alle 3 cd'ene var kjempekjøp å anbefales på det sterkeste, springsteen plata må være den beste av. Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Har aldri kjøpt en eneste plate, dette gjør broren min og jeg liker det samma som han så jeg bare ripper det, ellers har jeg jo DL'a litt også da Lenke til kommentar
Perazzi Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Bruce Springsteen & The E Street Band - Hammersmith Odeon London 75' Meget godt valg Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Har brent av litt konfirmasjonspenger nå Audioslave - Audioslave Dire Straits - Brothers In Arms Led Zeppelin I [special Edition - LP-etterligning] Muse - Absolution Radiohead - Pablo Honey Rush - Test For Echo Thin Lizzy - Jailbreak Lenke til kommentar
Manx Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) Skulle inn i platesjappa og kjøpe den siste til Satyricon og gikk ut med siste skiva til Tool - 10 000 Days. Og den blir bare bedre og bedre for hver gang jeg hører den Endret 7. juni 2006 av Manx Lenke til kommentar
master air Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Har brent av litt konfirmasjonspenger nå 6259695[/snapback] Mange bra cd'r der, skulle ønske jeg også hadde konfirmasjons penger til flere cd'r. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Roots Manuva - Alternately Deep Wiley - Da 2nd Phaze Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 En snartur innom den lokale platesjappa, resulterte i Manowar: Hell On Stage Live til 99,50 kr og Pink Floyd: Is There Anybody Out There? - The Wall Live 1980-81 til 149,50 kr Man sier seg meget fornøyd, nok en gang Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Skulle inn i platesjappa og kjøpe den siste til Satyricon og gikk ut med siste skiva til Tool - 10 000 Days. Og den blir bare bedre og bedre for hver gang jeg hører den 6259715[/snapback] Den er helt åndsvakt bra! Lenge siden jeg har vært så komfortable med en skive! Siste min var Brain Wilson-Smile. Ble en nedtur for min del. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Pearl Jam - VS The Clash - London Calling Green Day - American Idiot U2 - The Best of 1980-1990 Dire Straits - Brothers in Arms Bruce Springsteen - We Shall Overcome the Seeger Session Red Hot Chili Peppers - Stadium Arcadium Led Zeppelin - 1 Led Zeppelin - 4 Bruce Springsteen - Hammersmith Odeon, '75 U2 - All Because of You (cd-single) U2 - All Because of You (dvd/cd-single) U2 - City of Blinding Lights (cd/dvd-single) Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) Bestilt fra cdon idag: Dimmu Borgir - Stormblåst, Spiritual Black Dimensions Darkthrone - A Blaze in the Norhtern Sky Ulver - Bergtatt Opeth - Blackwater Park, Damnation, Deliverance, Still Life Abigor - Nachthymnen + Orkblut the Retaliation 10 album til den nette pris av 1010 kr inkl. porto. 6234974[/snapback] Motatt idag: A Blaze in the Northern Sky Bergtatt Blackwater Park Deliverance Still Life Damnation er rett rundt hjørnet. Edit: Der var Damnation ankommet ja. Edit2: Der var de siste albumene i boks! Endret 10. juni 2006 av H4ngm4N Lenke til kommentar
Tze Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Gamle skiver man manglet: Tool - Ænima Meshuggah - Chaosspehere Katatonia - Viva Emptiness Mew - Frengers Ny og etterlengtet: AFI - Decemberunderground Og så var man blakk.. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Pearl Jam - VS The Clash - London Calling Dire Straits - Brothers in Arms Red Hot Chili Peppers - Stadium Arcadium Led Zeppelin - 1 Led Zeppelin - 4 6263269[/snapback] Fett. Lenke til kommentar
Taters Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Er vel Reinventing Hell - Panter (samle cd) Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 kjøpte Red Hot Chili peppers : Stadium arcadium er den siste invisteringen Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Common - Be: 6275345[/snapback] ...og Dennis Brown - Greatest Hits Lenke til kommentar
monkeyboogie Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Dr.Dre - 2001 Denne rap skiva er helt genial bra, dr.dre er ett geni innen denne sjanger der han har med seg eminem,xzibit,snoop dogg osv. en klassiker i rap. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå