master air Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 De siste som ble kjøpt var: Muse - Absolution Monty Python - Monty Python Sings Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Tool - Ænima Ja, det var på tide. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Electric Light Orchestra - Electric Light Orchestra II Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 den fikk jeg sist tirsdag. så nå har jeg 2stk av den. Play.com er så fantastiske at de sente meg feil, jeg hadde bestilt den med 3D covere på Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Ice Cube-AmeriKKKa's Most Wanted Godt gammalt album Lenke til kommentar
Iversen99 Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Siste her er: Red Hot Chilli Peppers - Stadium Arcadium... Konge i følge meg... Lenke til kommentar
master air Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Følgene ble kjøpt i dag: The Cure - Three Imaginary Boys The Doors - The Soft Parade Ryan Adams - Gold Lenke til kommentar
Manx Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Fikk endelig ut fingern og kjøpt den siste skiva til Tool - 10 000 Days Lenke til kommentar
quizzer Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Siste var Motley Crue - Carnival Of Sins Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Best of Sissel Kyrkjebø =D Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Bestilt fra cdon idag: Dimmu Borgir - Stormblåst, Spiritual Black Dimensions Darkthrone - A Blaze in the Norhtern Sky Ulver - Bergtatt Opeth - Blackwater Park, Damnation, Deliverance, Still Life Abigor - Nachthymnen + Orkblut the Retaliation 10 album til den nette pris av 1010 kr inkl. porto. Lenke til kommentar
CSM Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 OSI - Free yes, denne var verdt det! Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Bestilt fra cdon idag: Dimmu Borgir - Stormblåst, Spiritual Black Dimensions Darkthrone - A Blaze in the Norhtern Sky Ulver - Bergtatt Opeth - Blackwater Park, Damnation, Deliverance, Still Life Abigor - Nachthymnen + Orkblut the Retaliation 10 album til den nette pris av 1010 kr inkl. porto. 6234974[/snapback] Veldig mange bra kjøp! Selv har jeg nylig kjøpt Awake av Dream Theater Lenke til kommentar
Vibeke S Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 The Subways - Young for Eternity 6224586[/snapback] De er bra live. Albumet er ikke så verst det heller. --- Gah, jeg klarer rett og slett ikke å gå innom en platebutikk uten å kjøpe noe. I dag ble det Blood Brothers - Love Rhymes with Hideous Car Wreck EP og PJ Harvey - Please Leave Quietly (live dvd). Til den nette sum $20.65. Lenke til kommentar
Ostern Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Iron Maiden - Edhunter (best of skive med Edhunter the game) Iron Maiden - Killers Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Siste jeg kjøpte nå var vel Darkside Of The Moon som jubileums-LP. Ikke særlig spennende kjøp, men følte jeg måtte ha den i samlinga Og så kjøpte jeg The Gift Of Gab - 4th Dimensional Rocketships Going Up, men den var bare kjedelig... Lenke til kommentar
PoL-E Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 kjøpte disse på platekompaniet-salg Motörhead - Bomber Motörhead - Iron Fisl Queensrÿche - Operation: Mindcrime Vesen - Ugly Faith No More - This Is It: The Best OF Faith No More grom-musikk! Lenke til kommentar
TaEnBolle Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Bestilt fra cdon idag: Dimmu Borgir - Stormblåst, Spiritual Black Dimensions Darkthrone - A Blaze in the Norhtern Sky Ulver - Bergtatt Opeth - Blackwater Park, Damnation, Deliverance, Still Life Abigor - Nachthymnen + Orkblut the Retaliation 10 album til den nette pris av 1010 kr inkl. porto. 6234974[/snapback] Bergtatt er en utrolig bra skive =) Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Killswitch Engage - The End of Heartache m. bonusting og cd med nye ikke utgitte låter(Hadde uten ekstra-cd og bonusting fra før) Grimfist - 10steps to Hell Emperor - IX EquilibriuM Old Mans Child - Vermin(hadde denne før, men den ble jeg frastjålet) Lenke til kommentar
Foxyboy Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Gorillaz - Demon Days X-Zibit - man vs. machine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå