master air Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Thoms Dybdahl - The October Trilogy Calexico - Garden Ruin Lenke til kommentar
Thend Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Guru - Jazzmatazz vol. 1 Ghostface Killah - Fishscale Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Kjøpte Daft Punk - "Musique Vol. 1: 1993 - 2005" i går. Daft Punk Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Fant denne godbiten på amazon.com: Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Yes - Close to the Edge Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Den siste jeg kjøpte tror jeg var Eminem- curtain call. Laster ned den musikken jeg trenger jeg Lenke til kommentar
bas Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Jane's Addiction - Strays Kjempe comeback av dette bandet.Plata er knallbra og står ikke tilbake for noen av deres tidligere mesterverk Lenke til kommentar
hunters Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 25 pack med tom dvder teller det :!: ? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 (endret) Platekompaniet kl. 9:30 i dag morges: The Mars Volta - De-loused in the Comatorium Kaizers Orchestra - Ompa til du dør The Streets - A Grand Don't Come for Free Neste gang skal jeg ha: Red Hot Chili Peppers - Blood Sugar Sex Magic Tool - Ænima Tool - Lateralus ...bare synd de er så dyre. Endret 8. april 2006 av endrebjorsvik Lenke til kommentar
Elvorn Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Kjøpte Opeth - Orchid i dag Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 The Mars Volta - De-loused in the Comatorium 5887329[/snapback] Likte du den? Plata er jo knall. Har tenkt å skaffe meg: At the Drive-In - Relationship of Command Noe av Mew (Anbefal?) Radiohead - The Bends Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 The Mars Volta - De-loused in the Comatorium 5887329[/snapback] Likte du den? Plata er jo knall. Skikkelig knall ja. Er vel den platen jeg var mest fornøyd med i dag. Men jeg tror ikke kompisene mine hadde helt samme meningen. De ble litt lange i masken. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 The Mars Volta - De-loused in the Comatorium 5887329[/snapback] Likte du den? Plata er jo knall. Skikkelig knall ja. Er vel den platen jeg var mest fornøyd med i dag. Men jeg tror ikke kompisene mine hadde helt samme meningen. De ble litt lange i masken. 5890359[/snapback] Jeg elsker den. Elsker elsker elsker elsker den. Er fantastisk. Siste jeg kjoepte : Dream Theater - Six Degrees of Inner Turbulence (jeg kjoepte den, mistet den og kjoepte paa nytt ) Jan Garbarek - I took up the Runes. Skikkelig fin plate. Liker den veldig godt Molde Canticle er fantastisk. Ellers skal jeg kjoepe Dream Theater - Train of Thought, The Mars Volta - Frances The Mute og Nickelback - Silver Side Up Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Jan Garbarek - I took up the Runes. Skikkelig fin plate. Liker den veldig godt Molde Canticle er fantastisk. 5890404[/snapback] Så tøft! Pappa kjøpte den sikkert før jeg ble født og har spilt den ganske ofte både hjemme og i bil, så jeg har praktisk talt vokst opp med den platen. Og jeg har også begynt å spille den selv faktisk.Det er en hærlig magisk plate som er mer stemningsfull enn selv Roger Waters - Amused to Death. Jeg får frysninger av de lyse, deilige saxofonsoloene. Lenke til kommentar
master air Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Har tenkt å skaffe meg:Noe av Mew (Anbefal?) 5890326[/snapback] Hvis du skal kjøpe noe av Mew anbefaler jeg deg Frengers, det er mye bedre enn deres nyeste album. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Jeg er nå den stolte eier av 1stk. "Ihsahn - The Adversary" Lenke til kommentar
CSM Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Mors Principium Est - Inhumanity woooo Lenke til kommentar
ersa Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 (endret) Bra plate det skater4life Jeg må få kjøpt den en dag nå snart... helst i dag. Edit: Hjemkomst fra handletur: Kjøpte: Ihsahn - The Adversary Keep of Kalessin - Armada Begge albumene er utrolig bra! Endret 10. april 2006 av ersa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå