kvikks Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Jeg kjøpte nylig A Perfect Circle - Thirteenth Step. Nydelig plate. Må vel gå til anskaffelse av forgjengeren også, nå. Definitivt, jeg synes faktisk Mer de Noms er bedre. Det er to vidt forskjellige album, nesten som to helt andre band, noe som sikkert skyldes at både bassist (dessverre, likte Paz) og gitarist er byttet ut. Paz var veldig viktig i låtskrivingen på forrige album. Derfor veldig vanskelig å si om hvilken plate som er best, begge er j**** bra, og har mange fantastiske låter. Bare Orestes aleina er verdt kjøpet av Mer de Noms. Mer de noms er mere rocka sånn i grove trekk... og Thirteenth Steps er mye mere velprodusert (kanskje litt for mye i mange ører). Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Jeg kjøpte nylig A Perfect Circle - Thirteenth Step. Nydelig plate. Må vel gå til anskaffelse av forgjengeren også, nå. Definitivt, jeg synes faktisk Mer de Noms er bedre. Det gjør eg og.. men begge er en fryyyd for øret! Lenke til kommentar
salif Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 RJD2 - In Rare Form Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Siste platekjøpet var vel Old Mans Child - Revelation 666 "The Curse Of Damnation" Ekstremt bra plate Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Sanna Kurki-Suonio - Musta Takk Cdplanet.no Lenke til kommentar
neb Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 big bang - clouds rolling by Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Dream Theater - Metropolis pt2: Scences from a Memory Incubus - Morning View KoRn - Untouchables Dimmu Borgir - Death Cult Armageddon Massive Attack - Mezzanine Lenke til kommentar
Captain_Poon Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Massive Attack - Mezzanine Fantastisk album Lenke til kommentar
Shitkaka Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 linkin park - meteora Lenke til kommentar
Saugen Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 cornelis wreesjviks beste... Lenke til kommentar
Purify Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Kjøpte en Django Reinhardt-plate for 30 kroner i dag. Det står bare "Django Reinhardt The Great" på skiva, så aner ikke hva den heter. Vanvittig morsom, og bra, musikk er det i alle fall. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Murderdolls - Beyond The Valley Of The Murderdolls Green Day - American Idiot Lenke til kommentar
carnage Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 "Gorgoroth - Under the sign of hell" kom i posten i dag Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Beste norske skiva ever: Dum Dum Boys - Schlägers. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Beste norske skiva ever: Ugress - Resound Lenke til kommentar
T.L Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Jimi Hendrix - Blue Wild Angel. Den er live fra isle og Wight. Dobbel-CD + dvd Sykt kul konsert, over 600.000 mennesker der, og Jimi gjør det bra live. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Emperor - Prometheus Emperor - In The Nightside Eclipse Carpathian Forest - Morbid Fascination of Death Carpathian Forest - Defending The Throne Of Evil Lenke til kommentar
Purify Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Metallica - Ride The Lightning Mitt eksemplar var så sinnsykt oppripa, måtte kjøpe nytt. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Kjøpte meg Death Cult Armageddon. Digg plate. Lenke til kommentar
nkrystad Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 The Roots - The Tipping Point. Ikke dum den, nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå