Supernaut_ Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Taake - doadskvad Celtic frost - Morbid tales Celtic frost - To mega therion Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Det var vel "With Teeth" med NIN. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Fikk bytta Six feet under - bringer of blood mot Windir - soknadalr. Bra bytte, sfu er dritt. Darkthrone - Hate them Myrkskog - Superior Massacre Lenke til kommentar
master air Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 (endret) Jokke med Tourettes - Tomgang Tom Waits - Alice Tool - Ænima John Frusciante - Shadows Colide With People Black Rebel Motorcycle Club - Take Them On, On Your Own Toto - Super Hits Red Hot Chili Peppers - Californiacation Wilco - Yankee Hotel Foxtrot Nå skal det sies at de siste fem cdene der kostet meg 30 kr stykket. Endret 14. januar 2006 av master air Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Red Hot Chili Peppers - Californiacation Nå skal det sies at de siste fem cdene der kostet meg 30 kr stykket. 5437351[/snapback] Hvorhvorhvorhvor fant du denne kremplata til 30 kr? Lenke til kommentar
master air Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Red Hot Chili Peppers - Californiacation Nå skal det sies at de siste fem cdene der kostet meg 30 kr stykket. 5437351[/snapback] Hvorhvorhvorhvor fant du denne kremplata til 30 kr? 5437719[/snapback] På free record shop, er salg der, 5 for 200 kr og 10 for 300 kr. Det er mye dritt der så det er en fordel å kjenne noen som jobber der for å få de beste platene. Lenke til kommentar
The Erland Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Kjøpte disse platene, noen som har kommentarer? Soundgarden - A-sides Nirvana - Nevermind Queens of the stone age - R The White Stripes - The White Stripes Rage Against The Machine - Battle of Los Angeles System Of a down - Toxicity Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Rage Against The Machine - Battle of Los AngelesSystem Of a down - Toxicity 5438864[/snapback] Ye! Fornuftig. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Kjøpte disse platene, noen som har kommentarer? Soundgarden - A-sides Nirvana - Nevermind Queens of the stone age - R The White Stripes - The White Stripes Rage Against The Machine - Battle of Los Angeles System Of a down - Toxicity 5438864[/snapback] Nevermind er den beste plata til nirvana.. Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 (endret) Nevermind er den beste plata til nirvana.. 5438993[/snapback] Yes det er den klart beste plata til Nirvana Endret 15. januar 2006 av sigurd90 Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Tool - Laterauls (PicLP) The Mars Volta - Televatros/Eriatarka (PicLP) Nummer 2847 av 5000 eksemplarer, om noe lurte Også fikk jeg med en overraskelse som var: Magic Pillows - And Then... the Court Rose noen som har hørt om disse? Kjøpt fra rekylvinyl Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Jack Johnson - In Between Dreams (rolig musikk, nesten bare akkustisk gitar) Fall Out Boy - From Under the Cork Tree (veldig kommers, ja, men er så utrolig mange fengende sanger på det albumet) Leter etter et album av Rogue Wave (albumet heter Out of the Shadow), så hvis noen finner en sjappe let me know Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Lydsporet til Utenfor Rekkevidde. Fant ut at den låta NRK spilte i julefilmreklamen sin befant seg der. Lenke til kommentar
cre8ive Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 kjøpte Metallica - Black. det var den eneste plata av de jeg manglet i samlingen min av Metallica. Kjøpte den på internett, fant den ingen andre steder. Gammel, og den beste plata ever made! Kjøpte også den nye til Johnny Cash. Ble en smule skuffet, men det gikk. Lenke til kommentar
cre8ive Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Kjøpte disse platene, noen som har kommentarer? Soundgarden - A-sides Nirvana - Nevermind Queens of the stone age - R The White Stripes - The White Stripes Rage Against The Machine - Battle of Los Angeles System Of a down - Toxicity 5438864[/snapback] SOAD plata er bra. Question! er jo en av de beste sangene dems ( min mening ) Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 kjøpte Metallica - Black. det var den eneste plata av de jeg manglet i samlingen min av Metallica. Kjøpte den på internett, fant den ingen andre steder. Gammel, og den beste plata ever made! Kjøpte også den nye til Johnny Cash. Ble en smule skuffet, men det gikk. 5453217[/snapback] Så heldig du var da. Hvor mange CD'er er det egentlig av Metallica? Du kan vel svare, siden du har alle. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Kjøpte disse platene, noen som har kommentarer?Nirvana - Nevermind Rage Against The Machine - Battle of Los Angeles System Of a down - Toxicity 5438864[/snapback] Nevermind har mange koselige 90-tallslåter. Godbiter. RAtM-albumet er et av veldig få album jeg har gitt bort pga elendighet. SoaD-albumet er energisk og friskt. Ikke de helt store høydepunktene med unntak av Chop Suey og Aerials. Lenke til kommentar
puts Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Vært i USA nesten 3 uker hvor jeg da kjøpte: Immortal Technique - Revolutionary vol 1&2 Jedi Mind Tricks - Violent by design, Visions of Ghandi & the psycho-social, chemical, biological and electro-magnetic manipulation of human consciousness In Flames - Colony, Clayman, The tokyo showdown pluss noen flere som jeg ikke gidder skrive 5397375[/snapback] Det jeg har hørt av de Immortal Technique-platene var utrolig bra! Venter selv på en 12" single med "The Point Of No Return", "Internally Bleeding" og "Caught In A Hustle". Det er godt å se at det finnes rappere som ikke har druknet helt i cash, og har litt mening i tekstene sine. I samme forsendelse ligger forøvrig "Paris - Sonic Jihad" også. BTW, Det RATM-albumet eier. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 (endret) Skal sjekke ut The Mars Volta. Noen som har en plate å anbefale? Endret 17. januar 2006 av Mr. Crowley Lenke til kommentar
master air Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 (endret) Skal sjekke ut The Mars Volta. Noen som har plateanbefalninger 5455381[/snapback] De-Loused In The Comatorium, debut albummet deres vil jeg si er det beste. Det er ett album som bare vokser og vokser. Endret 17. januar 2006 av master air Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå