TLZ Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Yes - Union Meget sær, men bra musikk... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Woven Hand - Blush Music ..Også den samme meldinga fra cdon.com hver eneste gang jeg finner ei skive jeg vil ha Vi vil meddele at varen(e) i din bestilling har blitt forsinket. Vi kan dessverre ikke gi deg en eksakt leveransedato, men lover at du kommer til å få dine varer så fort som mulig. Forrige bestilling tok tre uker Ser ut som om dei driver og flytter for øyeblikket... Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Disiplin. Har nettop satt meg ned for å høre på det, og det virker jo lovende. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Siste platekjøpet var vel de 103 vinylsinglene som dukket opp i posten i dag Billig var de og.... Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Foo Fighters - One By One (Norwegian Edition) Norwegian edition? Noe spesielt med den? Norwegian Edition inneholder 4 sanger fra Oslo Spektrum-konserten fra 2002. Jeg har hele konserten på PC-en uansett. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Jim Stârk - Morning Songs Lenke til kommentar
Jan Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Pixies - surfer rosa Lenke til kommentar
Captain_Poon Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Refused - The Shape Of Punk To Come.. Kanon skive Lenke til kommentar
snoopafella Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 (endret) alt de hadde av meshuggah på cdon minus contradictions collpase fordi de ikke klarte å skaffe den. Som plaster på såret får jeg fri frakt ved neste handel. (30 spenn wohoo!!!) fikk også en jethto tull cd jeg ikke hadde bestilt. denne var brukt som fyllmasse for å fylle pakken. fikk forøvrig 25kr for denne på ei bruktsajappe. Endret 13. september 2004 av snoopafella Lenke til kommentar
Skuld Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 kjøpte Death-Leprosy(LP) for 40spenn eller noe Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 kjøpte Death-Leprosy(LP) for 40spenn eller noe Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 kjøpte Death-Leprosy(LP) for 40spenn eller noe Du fortjener å dø. sånn er det bare. Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Siste Platen jeg kjøpte var Phoenix - Alphabetical Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Dirty Oppland - Greatest Hits Demo. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Omar A. Rodriguez-Lopez - A Manual Dexterity Soundtrack Volume 1 De Facto - Megaton Shotblast Eksperimentell salsadub! Lenke til kommentar
Purify Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Nå, likte du De Facto HalTan? Du har jo hørt min mening om de. Jeg kjøpte nylig A Perfect Circle - Thirteenth Step. Nydelig plate. Må vel gå til anskaffelse av forgjengeren også, nå. Lenke til kommentar
PoL-E Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 har bestillt Megadeth - The System Has Failed kjøpte disse to i forrige uke: Helloween - Pumpkin Tracks (LP) Helloween - Helloween (LP) Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 siste platekjøpet var nok på fredag. Metallica - Some kind of monster collectors edition. Det er vel en singel, men det er jo 8 sanger elns da. Siste ALBUM. Children Of Bodom - Hatebreeder Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Jeg kjøpte nylig A Perfect Circle - Thirteenth Step. Nydelig plate. Må vel gå til anskaffelse av forgjengeren også, nå. Definitivt, jeg synes faktisk Mer de Noms er bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå