Soundchaser Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Sabbath - Blood For The Blood Gods - signert flexidisc Rage - Screts in a wierd World - signert Gravetemple - The holy down - Signert Sabbat - History Of A Time To Come Deströyer 666 - Violence Is the Prince of This World EP Ørkenkjøtt - demo tusen raske - neseblod Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Klarte ikke å motstå fristelsen, måtte bare bestille et par skiver til fra CDON.com, siden de var så billige. Anthrax - "Persistence Of Time" CDON.com - 67,- Anthrax - "Spreading The Disease" CDON.com - 67,- Anthrax - "State Of Euphoria" CDON.com - 67,- Type O Negative - "World Coming Down" CDON.com - 77,- Lenke til kommentar
Caress_the_Pale Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Fe-mail - Syklubb fra Hælvette Fe-mail - Voluptuous Vultures Lenke til kommentar
madprofessor Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Har handlet litt i helga siden det er allt for lenge siden jeg kjøpte noe. Ikke så mye nyt men bra musikk må man jo bare ha selv om det er litt "gammelt" Artic Monkeys - Whatever people say I am, That's what I'm not 169,- White stripes - Icky Thump 169,- Motorhead - Ace Of Spades 89,- Pain - Psalms Of Extintion 89,- Bob Dylan - Highway 61 revisited 89,- Jonny Cash - Ring Of Fire (the Legend Of Jonny Cash) 89- Queens Of The Stone Age - Era Vulgaris 99,- Serena Maneesh - Serena Maneesh 89,- The Streets - Original Pirate Material 89,- Dimmu Borgir - In Sorte Diaboli 169,- Imperiet - Alltid Rödt Alltid Rätt 89,- In Flames - Colony 89,- Ash - Intergalactic Sonic 7"s 89,- En lett blanding der Allt kjøpt på platekompaniet i Oslo da de har mye niceprice (allt til 89 og 99,-) tilbud der til vanlig. Kjøper aldri musikk online merkelig nok. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Endwarfment - The Paralympiks Sessions Merciless - The Awakening Mental Horror - Abyss Of Hypocrisy Obliteration - Total Fucking Obliteration Parlamentarisk Sodomi - Demo Viking - Do Or Die Dis-Order, Duplicate Records og direkte til PS. 350 kroner. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Herlig cover på The Paralympiks Sessions! Og det lille jeg har hørt fra Parlamentarisk Sodomi var jævlig tøft. Kan du anbefale demoen? Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 (endret) Herlig cover på The Paralympiks Sessions! Og det lille jeg har hørt fra Parlamentarisk Sodomi var jævlig tøft. Kan du anbefale demoen? 9608650[/snapback] Den er bare bestilit, ikkje mottatt. Men kan nok anbefale demoen uhøyrt. Sjekk MySpace. Endret 30. september 2007 av Neslepaks Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Skjortene var jævlig tøffe de også. Kanskje hiver jeg på en bestilling. Må bare skaffe PayPal først. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Skjortene var jævlig tøffe de også. Kanskje hiver jeg på en bestilling. Må bare skaffe PayPal først. 9608757[/snapback] 90 kroner for skjorte og demo. Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Har kjøpt soundtracket til Aces Go Places II. Bedre kjent som Sprøtt Oppdrag II / Mad Mission II i Norge. 60kr fra yesasia Og Nausicaa of the Valley of the Wind (Symfoni versjon) 130 kr fra yesasia Pet Shop Boys - Disco 3 (Japansk promo) 210kr fra eil.com ooog.... Pet Shop Boys - Very (Relentless versjon) 215 kr fra eBay Lenke til kommentar
noodles Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) Sarcofago - Sex drinks and metal - 52.21 Accept - Restless and wild - 78.32 Metal Church - Live - 78.32 Reverend Bizarre - So long suckers - 105.84 Endret 1. oktober 2007 av noodles Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) Rosetta - Cleansing Undertones Of Wake/Lift 80,- fra translationlossrecords.com Endret 1. oktober 2007 av Ally 87 Lenke til kommentar
Olum Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) Endelig fant jeg butikken Sound of Noise. Mange godbiter det, men fikk bare råd til et album. In Flames - Soundtrack to Your Escape for 169kr. Endret 1. oktober 2007 av Olumvolum Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) W.A.S.P. : Dominator : impuls kjøp på free record shop i lunsjen (Mortensrud senteret), siden jeg har ei kjæreste som jobber der fikk jeg den veldig billig med tanke på at det er ei ny skive (og at den ble kjøpt på en kjede). (ca 110kr). Kiuas : Spirit of Ukko : Kiuas: Reformation: Arsis: A celebration of Guilt: At the Gates : Slaughter of the Souls: de andre bestiller jeg senere i dag på CDON.com for den nette sum av ca 500kr. edit: er det andre enn meg som får litt små fnatt når det nyeste CD coveret du har kjøpt, har fått riper? Så lenge ikke coveret er delt i 2 er det jo forsåvidt greit, og så lenge CD-en er i orden edit: kjøpte Arsis CD-en på Sound of Noise for 49Kroner i stedet, gnall kjøp! og slengte like greit med Spellbounds nyeste album. Endret 1. oktober 2007 av NiXx Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) A perfect Circle-Mer De Noms Kostet 109Kr på Platekompaniet. Sån passe fornøyd BTW: første kjøpte platen på 2år Endret 1. oktober 2007 av NadaX7 Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Trivium - The Crusade Ski storsenter Tror den kosta 179,- Ganske bra skive Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Mayhem - Deathcrush - 109kr på platekomp i porsgrunn Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Nightwish - Dark Passion Play Playcom i Molde, 180kr. Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Metallica - Garage Inc. 179,- på Free Record Shop. Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 sist var det vell en gips plate kostet rundt 150 kr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå