:utakt Skrevet 19. mars Del Skrevet 19. mars @WoffHva syns du om Wilson? Jeg hadde planlagt innkjøp av den der, men etter å ha hørt gjennom et par ganger på streaming veit jeg neimen ikke. Syns egentlig det var ganske kjedelig! 1 Lenke til kommentar
Woff Skrevet 19. mars Del Skrevet 19. mars :utakt skrev (33 minutter siden): Hva syns du om Wilson? Og jeg likte den absolutt! Rolig og fin etter min smak det her! 😊 (Kanskje du skal høre litt på Kraftwerk? NOE annet!) 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 19. mars Del Skrevet 19. mars Woff skrev (1 time siden): Og jeg likte den absolutt! Rolig og fin etter min smak det her! 😊 (Kanskje du skal høre litt på Kraftwerk? NOE annet!) Wilson? Verdens beste lydkvalitet og Studio mikser og musiker samtidig... 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet onsdag kl 13:58 Del Skrevet onsdag kl 13:58 Fikk endelig denne til en meget bra pris. Marillion-Script for At Jester's Tear(limited edition 4cd+Blu-ray) 1 2 Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet onsdag kl 19:09 Del Skrevet onsdag kl 19:09 (endret) Mitt siste kjøp er kanadisk Banzai black label utgave, veldig fornøgd med å endelige få den i samlingen 🥰 Endret onsdag kl 19:10 av Dragavon 1 2 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 14 timer siden Del Skrevet 14 timer siden (endret) Ny cd skive hentet på Ramjes Musik. Trentemøller-Dreamweaver dansk tekno dude enmanns band med instrumenter blandet med Synth og vakker dame vokal. Minner litt om en mer instrumental variant av Røyksopp. Veldig luftig og oppløst varm lyd og chillout og litt rocka beat innimellom. Endret 10 timer siden av Gouldfan 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden (endret) Obs norske visesanger Granlund sin siste skive fikk full pott poeng i Svenske hifi bladet. Så det står på listen på innkjøp. Livet er så mye. Coverlåter, bla Jokkes Bestevenner. Endret 10 timer siden av Gouldfan 1 Lenke til kommentar
Neptun1 Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden Nytt innkjøp av gammel LP plate. Pink Floyd - The final cut på 180 grams vinyl. Har skiftet ut de fleste av de gamle utgivelsene fra denne epoken med PF. (dvs med Waters) Dels fordi de er ganske slitte, dels fordi de nye 180 gr. utgavene har bedre lyd. Band nr 1 for meg, alltid. Litt sørgelig at Waters er en slik pikk, men den beste musikken i mine ører har han laget. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå