Gå til innhold

Hvilken plate kjøpte du sist?


dessessop

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Cave Ritual / Folteraar ‎– Cave Ritual / Folteraar Tape

 

Ante ikke det var ny Cave Ritual tape ute!

Bestilt!

 

Burzum - Burzum/Aske (vinyl)

Immortal - All Shall Fall (limitert farget vinyl)

Drowning the Light - The Longing (cd)

Mütiilation - Majestas Leprosus (cd)

Mütiilation - Sorrow Galaxies (cd)

 

Da jeg skulle putte "The Longing" inn på PCen stod det at jeg hadde puttet inn "The Fallen Years" disk 2. Så ble litt skuffet over at det ikke egentlig ikke var tilfellet hehe, men nå har jeg jo alle musikken som er på den samleplaten uansett.

To av CD-coverene var desverre litt skadet under frakt.

 

Kanll fangst igjen jo! :fun:

Hva syns du om DTL demoene?

 

 

Fikk en 7'' EP selv i går:

 

azz2.jpg

Bilskirnir / Marblebog - Split

 

Nye Bilskirnir utgivelser, ja takk!

Endret av Skogslik
Lenke til kommentar

 

 


Kanll fangst igjen jo! fun.gif
Hva syns du om DTL demoene?

Takker!

Liker det faktisk en del. Selv om musikken kategoriseres som depressivt så får jeg nesten en koselig følelse av det, hehe. Synes "Drowned" var litt bedre, men forsåvidt ganske likt, så kommer nok til å kose meg med denne utgivelsen også!

IMG_04521_zps9294262a.jpg
Watain - Rabid Death's Curse (Vinyl+mp3)
Watain - Casus Luciferi (Vinyl+mp3)
Watain - Lawless Darkness (Vinyl+mp3)
Immortal - Blizzard Beasts (CD) Endret av Norbit
Lenke til kommentar

z6WHpM5l.jpg?1

Mgła - Mdłości and Further Down the Nest LP

Mgła - Presence LP

Mgła - Groza LP

Carved Cross - Comp Tape

Semilanceata ‎– Evig Vaggvisa, Lathe Cut, 7"

Mortuus - De contemplanda Morte Tape

Chätiment ‎– Sang Des Carpathes Tape (

!)

Swarþ - Mors Rex Salvator Hominum Tape

Kêres - The Wanderer's Path Demo Tape

Lenke til kommentar

IMG_04541_zpsaa40b1ad.jpg
Mgła - Presence + Crushing the Holy Trinity (Power and Will) (LP)
Mgła - Mdłości + Further Down the Nest (LP)
Mgła - Groza (LP)
Mgła - With Hearts Toward None (LP)
Satanic Warmaster - Carelian Satanist Madness (CD)
Deathspell Omega - Paracletus (CD)
Darkspace - Dark Space I (CD)
Darkspace - Dark Space II (CD)
Darkspace - Dark Space III (CD)

Ble litt Mgła på meg denne uken også! inv_biggrin.gif

Endret av Norbit
Lenke til kommentar

Alltids kult når folk liker musikken jeg kjøper! :woot: Har lenge hatt Darkspace i kikkerten og merker det du sier. De har en veldig unik atmosfære, de får virkelig til den mørke, kosmiske stemningen. På tide at jeg fikk albumene i samlingen!

 

Helt enig. Ksn i samme slengen anbefale Paysage d'Hiver som er sologreiene til han ene i Paysage d'Hiver. Enda bedre enn Darkspace. Perfekt black metal IMO.

 

Og siden jeg vet at du er glad i Pest; hørt bandets nye album og EP? Sykt fete greier.

Lenke til kommentar

Norbit: Herlig fangst, igjen!

 

Darkspace er suverent, håper det nye albumet kommer ut snart...!

Og som Cutman skrev, sjekk ut Paysage d'Hiver, om du ikke kjenner til det. Da snakker vi maks stemning.

Fint og se flere som har sansen for Satanic Warmaster! Knall band.

 

Nye vinyler på meg denne uken:

 

xe0k.jpg

Graveland - Thunderbolts of the Gods

Pest - Dauðafærð

Bolt Thrower - The IVth Crusade

Running Wild - Black Hand Inn (Farget Lp, Bootleg)

 

33sl.jpg

Manes - Svarte Skoger

Aeternus - Dark Sorcery

In The Woods - Isle of Men

Arcturus - Aspera Hiems Symfonia

Arcturus - Constellation

Endret av Skogslik
Lenke til kommentar

Helt enig. Ksn i samme slengen anbefale Paysage d'Hiver som er sologreiene til han ene i Paysage d'Hiver. Enda bedre enn Darkspace. Perfekt black metal IMO.

 

Og siden jeg vet at du er glad i Pest; hørt bandets nye album og EP? Sykt fete greier.

Har egentlig litt blandede følelser når det kommer til Pest. Synes de har mange middelmådige utgivelser, men også en del bra og selvfølgelig mesterverket dems på 20 minutter! Har ikke fått hørt noe særlig på den nyeste skiva, men hørte på den sangen du linket til i metall tråden og følte ikke at det traff meg desverre.

 

Det var via Paysage d'Hiver jeg fant ut om Darkspace, så kjenner til bandet heldigvis! :) For meg så er det akustiske partiet i "Welt aus Eis" noe av det mest stemningsfulle innenfor musikk noensinne omtrent. Et band jeg virkelig bør bli flinkere til å kjøpe av fremover.

Norbit: Herlig fangst, igjen!

 

Darkspace er suverent, håper det nye albumet kommer ut snart...!

Og som Cutman skrev, sjekk ut Paysage d'Hiver, om du ikke kjenner til det. Da snakker vi maks stemning.

Fint og se flere som har sansen for Satanic Warmaster! Knall band.

Godt å se at du fikk deg Dauðafærð!

 

Fikk også inntrykk om at Dark IV er på vei, så da får vi satse på det!

Har egentlig ganske sansen for mange av de finske svartmetallerne merker jeg. Så er bare å kjøre på for min del når det kommer til disse bandene!

Lenke til kommentar

Har egentlig litt blandede følelser når det kommer til Pest. Synes de har mange middelmådige utgivelser, men også en del bra og selvfølgelig mesterverket dems på 20 minutter! Har ikke fått hørt noe særlig på den nyeste skiva, men hørte på den sangen du linket til i metall tråden og følte ikke at det traff meg desverre.

 

Jeg er helt enig og liker på ingen måte alt de har gitt ut. Synes bandet blir jævlig tamt og kjedelig når de kjører på med dødsdøllDarkthrone-rip off. Blasphemy Is My Throne, Desecration og In Total Contempt er alle middelmådige på sitt beste IMO. Dødskjedelige greier. Men Daudaferd er et mesterverk, og Rest in Morbid Darkness, The Crowning Horror og Black Oath c/w Morbid Revelation liker jeg jævlig godt.

 

Nå har jeg ingen oversikt over hva jsom har blitt utgitt i år, men "The Crowning Horror" og "Black Oath c/w Morbid Revelation" er, sammen med Summonings "Old Mornings Dawn", årets beste metalskiver for min del. Coffins' "The Fleshland", Peste Noires "Peste Noire" og Jex Thoths "Blood Moon Rise" følger etter der.

 

 

Har egentlig ganske sansen for mange av de finske svartmetallerne merker jeg. Så er bare å kjøre på for min del når det kommer til disse bandene!

 

Nå hater jeg Satanic Warmaster, men det er jævlig mange av disse typisk finske bandene som er så jævlig bra. Sargeist, Horna og Noenum er nok favoritene. Veldig bra band. I tillegg til Mortualia og Musta Surma, men de to synes jeg ikke låter så veldig finsk.

 

Satanic Warmaster, Goatmoon og Azaghal er nok de dårligste, spør du meg.

 

 

Haha, se på det her, a. Introen er onde greier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...