satanjapan Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 hei har rippet en dvd film og den ble ca 2.5 gb stor men får ikke spilt den av. er det noe maks størrelse på .avi filmer? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Nja, det er jeg ikke sikker på... har spilt av ganske så store vobber før så. Men hvorfor i all verden vil du ha så stor fil og eventuelt ike på flere på 700MB som er mye brukt? Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 4. august 2004 Forfatter Del Skrevet 4. august 2004 Nja, det er jeg ikke sikker på... har spilt av ganske så store vobber før så. Men hvorfor i all verden vil du ha så stor fil og eventuelt ike på flere på 700MB som er mye brukt? skal ha filmen på hd'en skal ikke brenne den ut, og jeg gidder ikke å bytte fil mens jeg sitter å ser på filmen, er mye bedre å få sett hele filmen uten stopp Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Vil nå uansett si at 2,5GB er unødvendig samme hvor god plass du har! Det er ikke noe problem å få rippet en film så den før nesten DVD kvalitet på under 700MB, men det kommer jo også ann på hvilke programmer du bruker også da... Prøv å spill den av med VLC (Video LAN) støtter ikke den filmer er det ikke vitså prøve en gang Lenke til kommentar
DidzisK Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Leste hos VirtualDub (hjelpefil for forskjellige innstillinger): Restrict legacy AVI support to 1 gigabyte Extended AVI files (AVI 2.0 or OpenDML AVI) are composed of two parts: a legacy AVI portion, and extended AVI blocks. This option drops the limit for the legacy portion from 2GB to 1GB, for applications that cannot handle AVI files between 1-2GB, and may be helpful if you have running applications that scan AVI files and choke on large ones. It has no effect on programs that handle extended AVI files. Noen programmer godtar AVI filer inntil 1 Gb, andre - inntil 2 Gb. Og selv om avspillerprogram (f. eks. MediaPlayer) takler 2,5 Gb fil, må filen også produseres i riktig format - komprimeringsprogram kan ikke bare lage en større AVI fil, den må være i OpenDML (Avi 2.0) format. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå