stian123 Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 (endret) Hei! Jeg har lyst og lage noe sånt som DETTE til å ha på min egen side. Noen som har et bra JS? Endret 4. august 2004 av stian123 Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 Ingen som vet noe? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Ta en titt på kildekoden du... Der vil du raskt finne ut at dette slettes ikke dreier seg om JS, men VBscript (grøss). <%@ LANGUAGE = VBSCRIPT %> <script language=vbscript> Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 17. august 2004 Forfatter Del Skrevet 17. august 2004 Ja, men om du lager ett helt likt script med JS, blir det som dette Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 (endret) Skjønner ikke hvorfor du dobbelt poster i forskjellige forum (webdesign og Javascript). http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=2611148 Den kildekoden du bruker på siden din er helt for jævlig! Sånn skal ikke en kilde kode se ut. Bruk det skriptet jeg skrev til deg i den andre posten du har laget i webdesign forumet. Endret 22. august 2004 av Waldmeister Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 22. august 2004 Forfatter Del Skrevet 22. august 2004 (endret) Skjønner ikke hvorfor du dobbelt poster i forskjellige forum (ebdesign og Javascript).http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=2611148 Den kildekoden du bruker på siden din er helt for jævlig! Sånn skal ikke en kilde kode se ut. Bruk det skriptet jeg skrev til deg i den andre posten du har laget i webdesign forumet. javel... Ok. Jeg postet to poster fordi jeg ikke fikk svar i Javascriptkategorien, men regnet med at svaret kom fort i Webdesign. Mye mulig at kildekoden min ser for jævlig ut, men den funker etter min mening perfekt i både IE og opera. Du misforstod litt, jeg var i utgangspunktet ikke ute etter random tekst, men det ser ut til å være ett godt alternativ neste gang jeg skal lage en slik test. Da blir den litt mer spennende og ta fler ganger. Uansett, takker for at du lærte meg dette! Endret 22. august 2004 av stian123 Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 (endret) Ja, kildekoden din ser helt jævlig ut. Det burde ikke være noe problem å gjøre det om til å ikke bruke tilfeldighet. Da kan du også droppe å bruke alle de array'ene som du bruker helt feil forresten. Det er ikke noe vits å ha en setning i et array, da kan man jo bare skrive setningen i stedet. Endret 22. august 2004 av Waldmeister Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå