Gå til innhold

Spyware trøbbel over internett.

Anbefalte innlegg

Heisann,nå er ikke problemet direkte spyware,men måten det kommer på,for hvert 5 min eller noe sånt,så prøver en ip adresse og sende meg propp full av spyware,det har skjedd to ganger før og jeg mast masse personlige filer. :( .

Dette er desutten spyware som ikke er lett og fjerne, og som totalfucker opp systemet mitt, veldig irriternede.

Hvordan kan jeg forhindre dette?

Mvh 3dme.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Anbefaler deg å bruke Spy Sweeper for å forhindre og fjerne spyware.

Etter at jeg begynte å bruke Spy Sweeper har jeg nesten ikke hatt noe spyware på maskinen. Dette programmet fungerer nesten som et virus program, som søker etter spyware og fjerner det.

Lenke til kommentar

Men problemet er jo at de sender til meg om,og om igjen,heldigvis tar brannmuren min det men hva når de finer den åpne porten?

edit:Leig og:Det er ikke bare spyware,men noe som ødelegegr systemet totalt,100% load hele tiden på forskjellige programmer, skjer alltid en liten stund etter jeg har koblet meg opp når jeg har det "spyware" dritet. :(

Endret av 3dme
Lenke til kommentar

Dette er ikke noen permanent løsning, men hva med å slå ADSL-modemet/routeren av og på. Du vil vel da få ny IP-adresse (som trolig ikke mottar denne spyware dritten). Funker selvsagt ikke om du har statisk IP-adresse.

Ellers har også jeg god erfaring med Spysweeper som anbefalt over.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...