gotark Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Har noen en bakplate som passer nogenlunde til et slikt HK? Tror det er flere som kan passe, bare det er Asus. (dette er et A7V8X-X) K. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 føllet det ikke med noen bakplate, eller? Lenke til kommentar
gotark Skrevet 4. august 2004 Forfatter Del Skrevet 4. august 2004 Jeg har spurt på Komplett. De hadde ikke. Derfor spør jeg nå her Lenke til kommentar
hce Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 (endret) Det skulle fulgt med en slik bakplate da du kjøpte hovedkortet.. Hvor bor du? Kan titte rundt og se om jeg finner en, men da bør du bo i Trondheim Hmm, så nå at du hadde lyden på høykant, jeg har en del av de der lyden ligger på langs :/ Endret 4. august 2004 av hce Lenke til kommentar
gotark Skrevet 4. august 2004 Forfatter Del Skrevet 4. august 2004 føllet det ikke med noen bakplate, eller? Ikke når man kjøper demobrukt... Men det hadde seg slik at da jeg kjøpte det hadde jeg noen andre planer for kortet, men nå skal jeg ha det i en maskin.. Lenke til kommentar
gotark Skrevet 4. august 2004 Forfatter Del Skrevet 4. august 2004 Hvor bor du? Kan titte rundt og se om jeg finner en, men da bør du bo i Trondheim Hmm, så nå at du hadde lyden på høykant, jeg har en del av de der lyden ligger på langs :/ Bor i Larvik. Men for all del, jeg betaler porto og sånn. I know. har selv en med lyden på langs. Lenke til kommentar
Gunnar_ Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 OT Jeg trodde DETTE var en "backplate" og det du trenger heter EMIshield. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 (endret) Hvis du sender en mail til ASUS med fullt navn på HK og serienummer så tror jeg det ikke er noe problem for dem å sende (ihvertfall ikke hvis du betaler porto) Edit: Mente ASUS ikke Abit Endret 4. august 2004 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 hadde samme problemet når jeg kjøpte et Abit IC7-G hovedkort demo. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt den ? Lenke til kommentar
gotark Skrevet 4. august 2004 Forfatter Del Skrevet 4. august 2004 OTJeg trodde DETTE var en "backplate" og det du trenger heter EMIshield. Det kan godt hende Lenke til kommentar
gotark Skrevet 4. august 2004 Forfatter Del Skrevet 4. august 2004 Jeg har fått svar fra Norek som er Norsk Asus importør. De hadde heller ikke. Lenke til kommentar
snole Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 (endret) Jeg har en som er til Asus A7V600 til overs (trur jeg, skal sjekke boden min ). Bor i Oslo. Edit: Fant en bakplate boden. Den passer ikke. Men skal sjekke i en annen eske. for mitt hovedkort har akkurat samme baplate som ditt. Endret 7. august 2004 av snole Lenke til kommentar
snole Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Jeg fant den. Passer til det Asuskortet du har avbildet. Har ikke bruk for det, siden den hører til et HK som jeg sendte inn. Fikk nytt HK med alle deler på nytt, så du kan få den hos meg. PM meg hvis du skal ha den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå