Jan-E. Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Jeg trenger en flyttbar musikkmaskin og har hørt på JVC Boomblaster og må si jeg ble imponert over så mye lyd fra noe så lite. Det jeg ikke er fullt så imponert over er at det ser ut som den ikke kan spille plater med Mp3. Er det noen der ute som har erfaring med de forskjellige merkene til rundt 2000,- så legg det inn her. Lenke til kommentar
Jan-E. Skrevet 4. august 2004 Forfatter Del Skrevet 4. august 2004 Ingen som har erfaring, pussig! Lenke til kommentar
Jan-E. Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 Nei vel. Men nå har jeg kjøpt meg en Philips AZ 2558 på Elkjøp for 1495,- de skulle ha 1695,- men da jeg henviste til prisen på nettsidene deres som er 1495,- så var det ikke noe problem for ekspeditøren å slå av 200 kroner. BRA!!! Lenke til kommentar
Giugiaro Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Det er vel nettprisen, så butikkprisen er vel uavhengig. Eller? Lenke til kommentar
Jan-E. Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 Det er vel nettprisen, så butikkprisen er vel uavhengig. Eller? Hos Elkjøp kan man handle på nettet for så og hente varen i nærmeste butikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå