Ali_G Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Har nylig kjøpt meg en ny lg 5400 telefon... men jeg har problemer med å få wap til å fungere.... har fått automatisk oppsett fra netcom og aktivert det.... men likevel kommmer jeg ikke inn på wap... noen som vet hva som er galt? og er det noen som vet om et sted hvor jeg kan laste ned flere spill etc. og ha over via datakabelen? Lenke til kommentar
mphones Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 (endret) Har nylig kjøpt meg en ny lg 5400 telefon... men jeg har problemer med å få wap til å fungere....har fått automatisk oppsett fra netcom og aktivert det.... men likevel kommmer jeg ikke inn på wap... noen som vet hva som er galt? og er det noen som vet om et sted hvor jeg kan laste ned flere spill etc. og ha over via datakabelen? prøv å gå inn her.... gjør det manuelt. pleier å fungere bedre http://dintelefon.net/index.php?option=com_wap&Itemid=34 (husk å skru telefonen av og på etter at du har gjort det) Endret 4. august 2004 av mphones Lenke til kommentar
Ali_G Skrevet 4. august 2004 Forfatter Del Skrevet 4. august 2004 nei det står fortsatt "nettverksfeil" når jeg kobler til... skjønner ikke hva som er galt!! Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 RING netcom, de må reaktivere wap/gprs i abonnementet ditt. Lenke til kommentar
Ali_G Skrevet 4. august 2004 Forfatter Del Skrevet 4. august 2004 RING netcom, de må reaktivere wap/gprs i abonnementet ditt. kan jeg ikke gjøre dette selv på nettet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå