Dinsdale Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 I et intervju med gutta i id Software ble det fortalt at de skulle sende ut en demo rundt release-dato. Denne glimrer forløpig med sitt fravær, på tross av at spillet ble gitt ut 3 august i USA. Er det noen som har noen info om dette? Lenke til kommentar
Trancton Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Ikke annet enn at den kommer etter lanseringsdatoen... Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 4. august 2004 Forfatter Del Skrevet 4. august 2004 Går utifra at de snakker om lanseringsdato i USA. Så da bør den komme snart Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Som du sier, rundt release dato, det var i går (3.8), gi de en uke, så skal du se Lenke til kommentar
Bornslip Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Går utifra at de snakker om lanseringsdato i USA. Så da bør den komme snart Regner med at ID gutta har mye å gjøre nå som Doom3 akkurat har blitt lansert... sikkert mye jobbing med patcher, intervjuer o.l Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 *håper på demo, så jeg får testa om det funker* Lenke til kommentar
nord Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 håper virkelig de får ut en demo så folk får prøve isteden for å laste ned og "prøve" Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 *håper på demo, så jeg får testa om det funker* Joine klubben jeg også.Skal bli moro å se hvordan Doom 3 vil bli på den sugne pc`en jeg sitter med nå Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Demo?? Tss... KjOp hele spýllet gutt! det er garantert verd det! Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 [iC' date=05/08/2004 : 14:27] Demo?? Tss... KjOp hele spýllet gutt! det er garantert verd det! Hele spillet skal kjøpes uansett. Men det er ikke å forakte at det kommer en demo noen dager før DOOM III kommer ut i Europa, sånn at vi får tyvtittet litt. Og ja, det er uaktuelt for meg å laste spillet ned. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Trenger demo for å se om jeg tør å spille det Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Trenger demo for å se om jeg tør å spille det Går for den jeg også Jeg har blitt redd før i tiden av å gå i hulene på Diablo 2. Jeg er svært lettskremt av meg. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Trenger demo for å se om jeg tør å spille det Går for den jeg også Jeg har blitt redd før i tiden av å gå i hulene på Diablo 2. Jeg er svært lettskremt av meg. Tror kanskje du skal tenke deg om to ganger før du spiller DOOM III... Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Lettskremt jeg og...Men jeg skal tvinge meg til å spille det! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 FLyttes til Doom III kategorien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå