Gå til innhold

Vi som ikke skal kjøpe Doom 3...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fikk HL2 av en venn, eller rettere sagt et kort som gjør at du kan laste det ned når det kommer (lovlig). HL2 folka har en avtale med en grafikkort produsent, som gjør at du av og til får dette beviset med. Og dette fikk jeg av vennen som kjøpte kortet.

 

Skal bruke pengene på mange andre spill jeg, men her er noen jeg kjøper uansett:

 

Metal Gear Solid: Snake Eater

 

Halo 2

 

Ghost Recon 2

 

Colin McRae 2005

 

 

Det er ikke sikkert at jeg ikke kjøper Doom, men hvis hele gameplayet i det går utpå å plaffe ned dyr (som det virker som det gjør, hell utviklerne sier det nesten selv i flere av promo videoene), så tror jeg ikke det.

Endret av Xbox-PS2
Lenke til kommentar

Jeg er veldig glad i sci-fi, men jeg liker ikke monstre, laservåpen eller teite aliens. Doom 3 ser ut til å bli en gedigen skuffelse (for meg (som jeg for øvrig var forberedt på)). Har litt tro på HL2, men siden jeg har kupong trenger jeg ikke kjøpe det (igjen). Kanskje STALKER?

 

Jeg vil hedre en udødelig klassiker: Transport Tycoon Deluxe :cool:

Endret av aschj
Lenke til kommentar

det kommer selvsagt ut til PC...men som sagt, "konsollifisert"..( console port, for dem som ikke tar den ;) )

 

jeg så både screenshots fra det og annet...skikkelig ræva i forhold til Ghost Recon 1 til PC... greit nok, bedre grafikk, men hallo...

sjekk gameplay demoen fra E3....pur third person 3d shooter...og da mener jeg full pakke...med løping ut forran FI uten å dø etter 2 skritt og det hele...

 

for meg blir det som å spille Gameboy versjonen av Rainbow Six...

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Ah, da skjønner jeg "konsollifisert" ja, lærer stadig noe nytt.

 

Det blir for dumt når spill opprinnelig til PC blir "konsollifisert", det er jo i utgangspunktet PC versjonen som har skapt grunnlaget for videre drift av selskapet bak produktet. De burde da ta mer vare på sine kunder. Se f.eks. på Flashpoint2, sannsynligvis utsatt pga konsollversjonen av 1'ern til X-Box...

 

Pokker... :thumbdown:

 

des,OUT!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...