Gå til innhold

Nettavhengige slipper militæret

Lou

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

- For folk som spiller dataspill hele natten og som ikke har noen venner eller hobbyer er det et sjokk å gå inn i forsvaret, sier kommandørkaptein Jyrki Kivela i det finske vernepliktsverket.

Hehehe, bra formulert! Kanskje det er derfor jeg ikke har noe en gang etter at jeg nekta? De fant ut hvor avhengig av Civilization jeg var!

Lenke til kommentar
Lattelig. Er det noe disse menneskene trenger så er det å komme seg vekk fra maskinene sine og ut i naturen sammen med andre mennesker...

Vel, å tvinge CS-avhengige folk vekk fra maskinene og inn i strenge kår og i tillegg gi dem våpen er vel tvilsomt noe sjakktrekk ?

Man sperrer lissom ikke limsniffere inn i en barnehage full av heroin.. :)

Lenke til kommentar

Med dine 19 timer erfaring med militæret er du ikke skikket til å påstå noe som helst om hvordan man behandler folk i militæret. Personlig var jeg en av fem vernepliktige på hele Andøya som faktisk ahdde tilgang til ammunisjon, og tjensetestillingen min var ikke av typen som deles ut til hvem som helst.

Du kan ikke nekte for at menneskene det er snakk om bare har godt av å komme seg vekk og ut blant folk :)

Mn jeg ser poenget ditt :)

Lenke til kommentar
Du kan ikke nekte for at menneskene det er snakk om bare har godt av å komme seg vekk og ut blant folk :)

Akkurat det er enig med deg i, men det kan jo bli et stort sjokk for de verst stilte om de må møte for mange på en gang. De fleste av oss tåler å få et lite sprøyestikk; det er verre å få en harpun gjennom armen...

Lenke til kommentar

herregud, hvis man har klart seg gjennom videregående, så burde ikke militæret være ett problem!

er jo ikke sikert at di har klart seg gjennom VGS heller da kan jo være at di bare skulket seg gjennom skolen eller var den antisosialefreaken som sitter gjemt en eller annen plass der det ikke er for mye folk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...