Lou Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Riktignok i Finland, men dette må jo være en sak for norske politikere å følge opp Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 - For folk som spiller dataspill hele natten og som ikke har noen venner eller hobbyer er det et sjokk å gå inn i forsvaret, sier kommandørkaptein Jyrki Kivela i det finske vernepliktsverket. Hehehe, bra formulert! Kanskje det er derfor jeg ikke har noe en gang etter at jeg nekta? De fant ut hvor avhengig av Civilization jeg var! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 da slipper jeg jo bare unna med en gang ... Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Leger har nemlig funnet ut at de unge mennene savner datamaskinene sine så mye at det rett og slett blir for ille å kreve at de skal være seks måneder i tjeneste. Veldig bra Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Leger har nemlig funnet ut at de unge mennene savner datamaskinene sine så mye at det rett og slett blir for ille å kreve at de skal være seks måneder i tjeneste. Veldig bra Lenke til kommentar
enden Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Lattelig. Er det noe disse menneskene trenger så er det å komme seg vekk fra maskinene sine og ut i naturen sammen med andre mennesker... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Lattelig. Er det noe disse menneskene trenger så er det å komme seg vekk fra maskinene sine og ut i naturen sammen med andre mennesker... Vel, å tvinge CS-avhengige folk vekk fra maskinene og inn i strenge kår og i tillegg gi dem våpen er vel tvilsomt noe sjakktrekk ? Man sperrer lissom ikke limsniffere inn i en barnehage full av heroin.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Med dine 19 timer erfaring med militæret er du ikke skikket til å påstå noe som helst om hvordan man behandler folk i militæret. Personlig var jeg en av fem vernepliktige på hele Andøya som faktisk ahdde tilgang til ammunisjon, og tjensetestillingen min var ikke av typen som deles ut til hvem som helst. Du kan ikke nekte for at menneskene det er snakk om bare har godt av å komme seg vekk og ut blant folk Mn jeg ser poenget ditt Lenke til kommentar
Mato Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 men selve konseptet og lære en Cs avhenging og bruke våpen er vell skremmende nok .. 10-15 stykker at sånne går sammen og ha real life Cs en kveld ^^ Lenke til kommentar
Pusern Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Hehe, fortsetter de CS taktikken sin i militæret, har de driti seg loddrett ut. Eneste forelen er en meget god kondis og sterk brystmuskulatur etter alle pushups de kommer til å gjøre alene foran kaserna. Lenke til kommentar
covah Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 (endret) 10-15 stykker at sånne går sammen og ha real life Cs en kveld ^^ Går fint det med MILES systemet Endret 4. august 2004 av covah Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Du kan ikke nekte for at menneskene det er snakk om bare har godt av å komme seg vekk og ut blant folk Akkurat det er enig med deg i, men det kan jo bli et stort sjokk for de verst stilte om de må møte for mange på en gang. De fleste av oss tåler å få et lite sprøyestikk; det er verre å få en harpun gjennom armen... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 jeg liker harpun gjennom armen jeg! og hvis de har så mye problemer med nye folk, hvordan pokker takler de skolestart da?? herregud, hvis man har klart seg gjennom videregående, så burde ikke militæret være ett problem! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 herregud, hvis man har klart seg gjennom videregående, så burde ikke militæret være ett problem! er jo ikke sikert at di har klart seg gjennom VGS heller da kan jo være at di bare skulket seg gjennom skolen eller var den antisosialefreaken som sitter gjemt en eller annen plass der det ikke er for mye folk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå