Gå til innhold

Hva er så spesielt bra med lian li?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lian Li har som regel uttagbart hovedkort brett som er veldig deilig.

Dette kabinettet har ikke uttagbart hovedkort brett. Faktisk synes jeg dette virket som et ganske nedgradert og "gammelt" kabinett, med dårlig funksjonalitet. Jeg vil tro at man får bedre kabinetter til den samme prisen, som er mer velutstyrte og funksjonsrike.

Lenke til kommentar
jeg synes at den gamle rustne og kolisjonsskada opel'n til naboen er finere en lian li..

Da har du et problem.

helt enig... ikke alle liker kabinetter som ser ut som en bil kræsj, "noen" vil heller ha noe som ser ordentlig ut!!!

Endret av 3D-player
Lenke til kommentar

den gamle kolisjons skada opel'n er i allefall kjøredyktig, men er verdt mindre en hva mange lian li kabinetter koster. noe å tenke litt over?

 

let lian li koster også like mye som mitt aopen tower med komplett vannkjøling OG alle ledvifter +++ ringer DET en bjelle? eller må jeg tre nidarosdomen nedover huene på dere? :green:

 

lian li er et resultat av hype. det er ikke verdt penga. snekkern sier det slik det er. og ja, jeg handler på dressmann og EMP. (tysk postordre, forbanna mye fett der fornuftig prisa)

Lenke til kommentar

Det er over hode ingen ting som forsvarer overprisen som norske nettbutikkar har på LianLi. Riktignok er dette et dyrere kabinett i utenlandske butikker som feks newegg.com men prisen henger ihvertfal sammen med det det er verd.

 

Lian Li er blitt et sosse merke slik som sony og ipod.

Du betaler for merket.

 

 

 

 

Men så var det Lian LI dah :love:

Lenke til kommentar

liker lian li for sin minimalistiske stil, tok meg friheten til å taffse på et når jeg var på ferie :p fikk et lite sjokk over hvor lett det var. Eneste jeg ikke liker er prisen, ødelegger litt, men status er det :w00t:

 

og etter min mening er det stas og komme på LAN med Lian Li :dribble: *vil ha vil ha*

Lenke til kommentar
lian li er jo geniale når man skal ha vannkjøling.. pga. dybden..

Stemmer.

 

Har personelig aldri vært noe fan av Lian Li. Men har tenkt å få meg vannkjøling, derfor har jeg planer om å bytte ut mitt Thermaltake kabinett med et stilrent Lian Li kabinett til en dyr penge når jeg først skal ha meg noe :)

Lenke til kommentar

Hmm... Dette tror jeg egentlig blir som å spørre en biker hvorfor han (evt hun) kjører Harley når det finnes mopeder, men...

 

Lian Li's største fordel sånn rent praktisk er vel vekta, samt at de er dypere enn de fleste andre og dermed gir deg mer plass til alskens (u)nødvendig stæsj, og at de har ett "verktøyløst" design. Så, hvis du er av typen som drasser med deg pc'en på LAN-party titt og ofte så er det definitivt en fordel med lett kasse. Dra med seg 20 kilo stål + skjerm, tastatur etc på LAN kan fort føre til gorillaarmer...

 

Når det er sagt; Du betaler sikkert en god slump bare for navnet, og du sparer ca en tusing på å velge f eks ett CoolerMaster Wave Master (på Microplex), som etter det jeg har sett gjør det rimelig skarpt i tester og er ca like stort som ett LL miditower. Så det hele koker vel ned til hva du skal ha plass til, hvor mye du gidder å dra på og hvor dyp lommeboka er :p

Lenke til kommentar
Hadde tenkt å kjøpe Lian Li. Men så så jeg jo at Thermaltake kabinettet med 7 vifter, temperaturmåler, frontlys, støvfilter, alarm, lås, skrueløst osv, kostet det samme.

Men nå er Thermaltake stygge som juling. Vifter og viftestyring følger med for å kompansere for et mindre pent utseende :p

 

Jeg hadde uten tvil valgt Lian-Li fremfor Thermaltake. Betaler selvsagt litt ekstra for merket, men som nevnt tidlgere; hvorfor kjøpe merkeklær når det koster ca. halvparten for tilsvarende på Cubus?

Næhei, Thermltake sine er fine de. Synes ikke Lian Li sine er noe spesielt penere, bortsett fra at de er litt mindre og snertne da. Tar ikke så mye plass.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...