Rockmann Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 tenkte jeg skulle teste det på min Siemens SX1 Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Du kan jo prøve BlueJackX ,jeg fikk det ikke til å fungere helt da jeg hadde Nokia 3650. Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 4. august 2004 Forfatter Del Skrevet 4. august 2004 takker skal teste nå men det hacker andre telefoner eller Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Du kan jo prøve BlueJackX ,jeg fikk det ikke til å fungere helt da jeg hadde Nokia 3650. Hva gjør dette programmet/hva kan du gjøre med det? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 BluejackX er rett og slett bare møkk. Utrolig dårlig program som aldri fungerer. Det finnes noen andre programmer, men de husker jeg ikke navnet på. Dessuten er det så innviklet og vanskelig at det ikke er noe vits å prøve engang. Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Hva brukes slike program til? Fucke opp andres mobiler og le av det med de andre SYKE bluejackerne?? Hvordan forhindrer men slike angrep? Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Hva brukes slike program til? Fucke opp andres mobiler og le av det med de andre SYKE bluejackerne??Hvordan forhindrer men slike angrep? ikke ha Bt på/eller vær usynlig for andre.... Lenke til kommentar
enden Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Vi er ikke veldig glade i hacking her på forumet. Jeg kan ikke se noe legitimt bruk av slik programvare og stenger derfor tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg