llyffant Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Begynner å lure nå, alle nettbutikker bare utsetter og utsetter datoen. Noe som vet hva som skjer? Lenke til kommentar
Retroboy Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Du får den på mobilbutikken inne på handlesenteret på Karenslyst alle på skøyen! Var å så på den i går! Retro... Lenke til kommentar
martinibl Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Nokia sliter visst litt med levering. Små butikker har visst fått den inn, tror de hadde et par på Elkjøp i Sandvika også. Står som levering i dag de fleste stedene jeg har sett, blir spennende å se Lenke til kommentar
oz-man Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Nokia sliter som sagt med leveransen, fikk selv ett stykk eksemplar for ei uke siden fra Nordialog i Vågsbygd, Kristiansand. Da hadde de klart å lure til seg to telefoner. Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Denne har jeg allerede hatt i 14 dager :-) Lenke til kommentar
martinibl Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Så vidt jeg har skjønt klarer ikke Nokia å levere nok telefoner som de større butikkene vil ha, derfor leverer de 2 stk her og 2 stk der. Større butikker vil ikke ta imot så små kvanta. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Jeg så den på Elkjøp i Sandvika for over 1 uke siden! Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Ble skuffet over 5140 For de som har testet 3200 så kan jeg si at skjermen og kameraet er helt likt. Menyene har nesten ingen farger og ser utrolig simple ut. Skjermen er vanvittig dårlig til å være anno 2004. Noe av det dårligste jeg har sett på en fargeskjem. Det enste som er positvit med 5140 er at den har vater, lommelykt, desibelmåler, kompass samt at den tåler litt mer. Jeg kan ikke fatte å begripe hypen rundt denne telefonen. M65 er MYE bedre... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 For de som har testet 3200 så kan jeg si at skjermen og kameraet er helt likt. Kamera er ikke likt. 5140 har VGA kamera. Kanskje det ser ut på skjermen som om det er like bra/dårlig som 3200 sitt, men det er et annet kamera med større oppløsning. Lenke til kommentar
martinibl Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Jeg hadde tenkt til å kjøpe 5140, men det var før jeg så modellen av den. Fy så mye større og klumpete i virkeligheten enn på bilder... Må finne noe annet... Lenke til kommentar
Cthulhu Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Snakket med en forhandler i dag, han fortalte at utsendelsen av mobilen var forsinket pga. en software-bug. Altså må de holde tilbake de første partiene for å oppdatere disse før de sendes ut. (I det minste håper jeg virkelig at de gjør det...) Det virker også logisk at de først pusher telefonen ut til de små butikkene som lever av å kun selge sånt noe. Når det er sagt kunne Expert pushe på meg en rød til 600 spenn over nettpris, men jeg vil ha en blå... :-) Så jeg klarer meg nok med min gode, gamle 5210 litt til! Når det gjelder utseendet på telefonen synes jeg faktisk den var sprekere enn på bildene. Flott at ikke alle liker den egentlig, jeg vil ikke ha lik mobil som alle andre! Og for ordens skyld vil jeg minne om at en liten, crappy skjerm ikke er noe ulempe på en telefon som ellers trekker mye strøm når den har GPS-dekselet på. Mindre skjerm skal da i teorien dra mindre strøm... Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Butikker har begynt å få ja, men ikke nettbutikker.. ubekreftet dato hele tiden! Lenke til kommentar
Cthulhu Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Butikker har begynt å få ja, men ikke nettbutikker.. ubekreftet dato hele tiden! Det begynner å hjelpe, Netshop har noen få inne i begge farger (og ja, jeg fikk bestilt meg en blå...) Happy nå! Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Har tenkt å kjøpe den hos mshop.no der den er billigst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå