MrAHB Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Jeg har spilt en del Civilization3, og det synes jeg er helt konge! -Til Civ3 har det til nå kommet to ekstra pakker, dette er Play The World og den aller nyeste Conquest, så er spørsmålet: Er disse verd pengene? -Er det stor forskjell?? Play The World er jo, som navnet nesten tilsier, flerplayer... -Hvordan funker det på internett? -Noen som vet? -Er det mange spillere? -Hvor lang tid tar en slik match? Når jeg spiller og har funnet opp jernbane o.l. tar det gjerne 5min pr turn, hvordan blir det da på intenett med 8 spillere? Noen som vet? -Erfaringer? Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Kjøpt for litt siden samle pakken med alt civ3, har ikke testet PtW, men Conquest er en bra tilleggspakke, jeg liker disse historiske krigene som man kan kopiere i den pakken. Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 4. august 2004 Forfatter Del Skrevet 4. august 2004 Kan du forklare nermere hva conquest går utpå? Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 4. august 2004 Forfatter Del Skrevet 4. august 2004 Hvor mye ca koster en slik pakke med alt? Har de det mange steder? -Som elkjøp osv? Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Hvis du kjøper Conquest får du med PTW og !!!! så kjøp conquest...ellers må du regne me å spille i 5 timer hver kamp på internett @ play the world...mens conquest har noen scenarios som bare tar ca. timen å spille Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 ang. flerspillermodus så er det flere valg for dette. en modus går ut på at spillerne spiller i tur og orden, en annen gjør så alle spillerne gjør sine trekk samtidig. i sistnevnte modus må du vente til alle har tatt end turn for at du kan begynne på neste runde. ganske morro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå