Dimitri Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 (endret) Jeg har et ATI 9600 pro grafikkkort og har nettopp prøvd å koble pC til TV for å se film på, men så blir det bare svart hvit.. Tipper det er en innstilling eller noe, men jeg finner det ikke! En kamerat av meg hadde samme problemet, han løste det ved å bruke en videokabel fra PC`n sin istedet for s-vhs kaabel. S-vhs er det eneste jeg har mulighet til å bruke på min bærbare.. NOEN SOM KAN HJELPE? Endret 4. august 2004 av B|Real Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 hadde samme prob med laptopen men vet ikke hva man skal gjøre da....... Lenke til kommentar
benredik Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 hatt masse problemer med dette jeg å. og etter at jeg pratet med noen "eksperter" på lyd og bilde anbefalte dem meg å prøve phonokabel i stedenfor s-video kabel. hvis kun har s-video utgang på pcen, prøv en overgang. jo kortere kabel jo mindre som kan gå galt Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Flytter denne over til hardware.no sin skjermkort del. Tror bruker kan få mere hjelp der. Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Problemet er er vanligvis at du ikke har valgt riktig PAL format på bilde ut signalet. Dette gjøres i driveren til skjermkortet. Jeg vet kun hvordan dette gjøres på Nvidia kort, men jeg er sikker på at noen andre brukere her kan lage en liten veiledning på dette Vet du hvilken driver du bruker til skjermkortet? Lenke til kommentar
_Prime_ Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Sett innstillingen på tven til og motta s-video, det som var problemet til meg når jeg hadde svart/hvit skjerm. Lenke til kommentar
Inja Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 gjør akkurat som prime sier + sjekk om tven din klarer svhs signaler, mine eye-trek klarer det, men blir svart å hvit så jeg kjøpte overgangs kabel fra s-vhs til composite. da kom alt i farger Lenke til kommentar
Dimitri Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 Problemet er løst.. Var bare innstillingene på TV`n.. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 visst eg skal koble pc'n til tv'n via en combi dvd/vhs spiller pga lyd, er det instillinger på combien eller på tv'n som må rettes då? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå