sukk Skrevet 27. april 2002 Del Skrevet 27. april 2002 Når jeg installerer driverne som følger med kortet (XP Pro) ser alt ut til å gå helt greit. Fargedybde og oppløsning ordner seg. Driverne legger inn nye "ark" under innstillinger for skjerm". når jeg klikker på disse klikker de tilbake. Det kommer opp en standard Xp feilmelding med noe sånt som "could not run dll as app" og arkene forsvinner. Under banchmarking i 3DMark2001SE stopper maskinen helt; dvs at bilde fryser og maskinen svarer kun på ctrl+alt+del. Har prøvd med ymse drivere, også slike som skal være testet av MSI men problemet er der fortsatt. Jeg har et p4s333 hovedkort. Det må da være noen med identiske spesifikasjoner som har hatt samme problem. Jeg begynner å bli desperat. Lenke til kommentar
dudsi Skrevet 27. april 2002 Del Skrevet 27. april 2002 Last ned driverne fra nvidia.com...avinnstaller driverne...restart...gå inn i "Safe Mode"...legg inn standard VGA driver...restart...innstaller DetonatorXP driveren fra nVidia (..men du kan prøve denne metoden med de driverne som fulgte med kortet også først) [ Denne Melding var redigert av: dudsi på 2002-04-28 00:19 ] Lenke til kommentar
sukk Skrevet 27. april 2002 Forfatter Del Skrevet 27. april 2002 Standard VGA driver? Er det den som er i XP fra før av? Jeg har ikke avinstallert drivere før, har brukt system restore. Lenke til kommentar
dudsi Skrevet 27. april 2002 Del Skrevet 27. april 2002 Det finnes i XP (alle Windows)...det er bare at du må velge fra ei liste. Du kan jo også bare prøve å avinnstallere i Safe Mode...og så innstallere nye drivere uten å installere standard driver først....det som er viktig er at du avinnstallerer de driverne du har før du innstallerer nye drivere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå