Franking Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Skal bygge meg en AMD maskin for første gang. så langt har eg kommet opp me dette. Abit NF-7s v2.0 Har et par corsair 3200LL rev1.1 (bh-5) 9800 pro/9600xt men det eg trenger hjelp til er hvilken cpu eg skal ha og hvilken web shop som har den. vil jo helst ha noe som blir litt gøy Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 feil postet, og du glemte å ta med budsjettet ditt, da er det vanskelig å hjelpe deg Lenke til kommentar
ilex Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 gå for en XP-m, 2400 35w til eksempel. Billigere enn xp3200, og klokkes enkelt opp i den hastigheten. Fåes påitbutikken. Lenke til kommentar
Franking Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 feil postet, og du glemte å ta med budsjettet ditt, da er det vanskelig å hjelpe deg Feil poster? det gjelder jo prosessor og den skall overklokkes så det falt meg bare naturlig å poste her. sory hvis eg har misforståt pris? det skal være billigt men gøy takk ilex det ser ut til at xp-m er det eg skal ha . leste denne artikelen på overklokking.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå