mediamulti Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Skal lage en presentasjon for et firma der bla. deres datavektøy skal vises. Jeg tar da printscreen og lagrere dette i et biled program (microsoft Photodraw)som en JPEG fil (med minimum kompresjon og 768*591. Men når jeg tar den inn i i premier blir kvaliteten veldig ikke tilfredstillende. Er det noen som har noen tips eller kanskje en altarnativ måte og gjøre dette på? Lenke til kommentar
fudun Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 er 768*591 naturlig størrelse for verktøyet som vises, eller har du forminsket bildet? Lenke til kommentar
mediamulti Skrevet 4. august 2004 Forfatter Del Skrevet 4. august 2004 768*591 er størrelsen på bilde som jeg limer "printscreen" inn i, tror kanskje det er problemet. Vet noen om hvordan man kan få printscreen til å bli et selvstendig bilde. Omtrent som "past as new image". Tror nok jeg kunne fått til dette hjemme, men sitter på et skip i nordsjøen med begrenset programmvaretilgang!! Lenke til kommentar
MagneH Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Lim inn i Paint, og lagre som bitmap (BMP). Da får du identisk kvalitet som originalbildet. Men uansett vil kvaliteten bli dårligere når du legger slike bilder inn i en videoeditor. Det finnes andre verktøy som er bedre egnet til den type presentasjoner, f.eks. Powerpoint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå