Gå til innhold

taktikker i farcry

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om ikke AI`en var så bra som vi trodde, så er den ihvertfall bedre en de fleste andre spill. Det gjør at jeg kan forutse hva fienden vil gjøre. Så når jeg sniker prøver jeg å se på dem som likeverdige, og det funker ofte.

Når jeg blir oppdaget ligger jeg ofte å venter til det har roet seg, så plukker jeg dem ned :thumbup:

En kul kommentar fra en fiende var (etter jeg hadde plaffet ned halve laget hans, og deretter la meg i skjul) : It was probably just a cat.

:!:

Lenke til kommentar

Hehe.. opplevd noe av det samme. "nah. I must be hearing things" - og så ligger 4-5 av hans egne strødd på bakken.

Men det er faktisk en del forskjell alt etter vanskelighetsgrad. Sniketaktikken er klart å foretrekke på høyeste vanskelighetsgrad. Viktigst av alt er kanskje å få oversikt over motstanderen. Møter du uforberedt på 2-3 mercs på høyeste vanskelighetsgrad, så kan du ha et problem.

Lenke til kommentar

Prone og sniper-rifle så ofte jeg kan. Ellers så går det mest på assault-rifle fra lang avstand. Det gjelder å drepe før du blir drept. Ser du en person, men tror du ikke kan treffe, ikke beveg deg nærmere, men planlegg skuddet. Legg deg et sted du ikke kan bli oppdaget, og beregn hvordan siktet beveger seg, og ikke minst personen.

Lenke til kommentar

Jeg kunne godt trengt en taktikk. Satte på realistic, men sitter ordentlig i saksa nå. Er på level ni (har vært der i to jævla uker), og kommer meg ikke videre. Skal ut på en liten, men åpen plass. Det er to fiender på hver side. De går greit, men så kommer ett pokkers helikopter og sender meg 6 fiender til. Da er det over og ut... :no::no:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

hehe mye morsomt å lese her, noe av det som jeg liker med dette spillet er muligheten til og gjøre så mye forskjellige ting som du ønsker å løse alle oppdrag på.

Selv er jeg en gjem å snik skyt fienden når han minst venter det. (men det har hent granaten har falt ut av mine hender å rett i skallen på fienden i blant å lagt et helvetes bråk og litt...krig! Mohuahaha :whistle: )

Lenke til kommentar
Jeg kunne godt trengt en taktikk. Satte på realistic, men sitter ordentlig i saksa nå. Er på level ni (har vært der i to jævla uker), og kommer meg ikke videre. Skal ut på en liten, men åpen plass. Det er to fiender på hver side. De går greit, men så kommer ett pokkers helikopter og sender meg 6 fiender til. Da er det over og ut... :no::no:

Send en rakett på helikoptret rett før det slipper ut folkene, da dør alle sammen :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...