andyscota Skrevet 27. april 2002 Del Skrevet 27. april 2002 Eg bor i mo i rana... fan ikke same! Menmen... eg e trøtt... og kjed meg :sad: Legg meg snart Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 27. april 2002 Del Skrevet 27. april 2002 Ikke jeg heller, men måten andyscota skriver på, antyder at han er same. Eller at han bor nord for 65grader nord(saltfjella)... Lenke til kommentar
andyscota Skrevet 27. april 2002 Del Skrevet 27. april 2002 Må du klapp igjen kjeften C. Alshus de hora! Vi treng ikke meir pakka som deg her i norge! Sekkert en liten dritt som sett framfør datan 24/7 og ikke har nå anna liv :lol: Bitch aZZ niggaZ! Lenke til kommentar
eXsoul Skrevet 27. april 2002 Del Skrevet 27. april 2002 Snøscooter er og blir genialt, det er kult, lett å komme seg rundt med (på snøen seff) og ganske extrem sport. skal ikke slåes ned på, det er ikke harry, det er bare et av de fremkomstmidlene som er designet for snø og i tilleg er tøfft! :smile: Hoppe rundt og sprute snø! vrom vrom, hvordan kan det være harry? Da må det jo være harry å "kruse" rundt i byen med moped/scooter? Oooh, jeg er svimmel, for mange slurker av den flaska... Så skam på dere! (Kjetil Lura & C. Alshus), det er profft! Har du plassen som egner seg for snø-scooter passer det perfekt! ikke kom og sleng dritt om ting dere ikke kan en dritt om, sett nå dere ned og ta en liten slurk, ... nå ble hodet tomt. Uansett snø-scooter er og blir genialt, og kan ikke slåes ned på av usaklige enmer og påstander så ... OMG STFU N00B BITCH!!!! DEN VAR INNE!!!!!!! god natta:> Lenke til kommentar
eggert Skrevet 27. april 2002 Del Skrevet 27. april 2002 snøscooter e jo bare tøffft da..:smile: dæm som ikke synes d e fanmæ snål i skaillen..:wink: hauda mauda... snøscooter 4 ewwah!!! Lenke til kommentar
CIder Skrevet 27. april 2002 Del Skrevet 27. april 2002 Hmmmm....SchizoFrene tendenser her...... Lenke til kommentar
BBC Skrevet 27. april 2002 Del Skrevet 27. april 2002 Begynner å bli mange "nyregistrerte" som forsvarer scooterkjøring (det er sikkert coolt) her nå! Lenke til kommentar
Tors bror Skrevet 27. april 2002 Del Skrevet 27. april 2002 snøscooter...jeg må le.... Lenke til kommentar
Enigma^ Skrevet 27. april 2002 Forfatter Del Skrevet 27. april 2002 Jeg går med på mye, men at scooter er harry eller at det bare er for samer, det er rett og slett for IDIOTISK! Helt sinnsykt usakelig argument altså :wink: Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 27. april 2002 Del Skrevet 27. april 2002 ja du har helt rett, dette innlegget passer svært dårlig inn her. Hvor er sir hartge når man trenger ham :smile: Ellers mener jeg scooter kjøring er skikkelig miljøfiendtlig og at alle som kjører scooter for moro skyld er noen miljøsvin, dere ødelegger villmarken. mvh nerd-light Lenke til kommentar
eggert Skrevet 27. april 2002 Del Skrevet 27. april 2002 har sagt d før å si d igjen... no får derre folket som har nåkka imot scooter bare ta å hoill kjæftn sin.. D e TØFT for ****!!!! :smile: Lenke til kommentar
John_^ Skrevet 27. april 2002 Del Skrevet 27. april 2002 Jeg har ikke prøvd snøscooter, men har sett noen kule filmer. Slednecks filmene anbefalles å se (1 til 4). Mye dritrå kjøring. Finnes på nettet (både trailere og hele filmer) men det er bedre å finne nettstedet der dem selger filmene på VHS. (liksom mere lovlig) :smile: Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 27. april 2002 Del Skrevet 27. april 2002 Quote: On 2002-04-28 01:01, borre skrev:Begynner å bli mange "nyregistrerte" som forsvarer scooterkjøring (det er sikkert coolt) her nå! jo jammen sa jeg smør...tilfeldig at masse folk logger seg på hardware.no klokken 2 på en lørdagskveld for å forsvare samer og snøscootere. Det er mer samer i oslo enn finnmark. Har de norsk statsborgerskap er de nordmen. Ikke samer. Samer finnes ikke. Det er en illusjon. Små folk som snakker rart, bor 65grd nord eller lenger(!) og leker med reinsdyr er nisser. Det var min minoritetshets for idag ja.... Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 28. april 2002 Del Skrevet 28. april 2002 Dritbar JoKr! Der lo jeg godt. Lenke til kommentar
BOnnleiF Skrevet 28. april 2002 Del Skrevet 28. april 2002 jeg har kjørt snøscooter og crosser det er noe av det artigste og råeste jeg har prøvd, og jeg bor på en sånn øde plass at vi dritter som regel i hva låven sier. Har jævlig lyst til å bli racer kjører når jeg blir stor en ferrari med 700-800hk mellom føttene må være helt rått. Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 28. april 2002 Del Skrevet 28. april 2002 Quote: ......700-800hk mellom føttene må være helt rått. jadda, samboeren min mener en 1MK* holder for min del. MK*=Mannkraft *tror jeg må logge av nå, bare piss som kommer ut av kjeften min nå....* Lenke til kommentar
Predecessor Skrevet 28. april 2002 Del Skrevet 28. april 2002 Jeg ler meg skakk av denne tråden. Få scooter diskusjonen dit den hører hjemme, nemlig her: http://www.finnmark.net/scooter/forum/ Der går det ganske livlig for seg innimellom bare les noen linjer jeg har sakset: "Og hva er så din "kompetanse" verdt? Som bare har sittet på ræva med scooteren mellom beina hele tiden? Du spurte i dette debatt forumet om hva vi finnmarkinger mener om scooter og da har vel alle rett til å uttale seg. Jeg synes din argumentasjons rekke er rimelig tynn, og når du går tom for argumenter angriper du din motpart med personlige ankrep (regner med at du kommer til å kommentere mine staveleif, men før dy begynner er jeg dyselektiker) ...de fleste scooter-finnmarkinger, kunn opptatt av eget forgidtbefinnende. Dere tenker kun på egen trivielle nytelse. Det er vel neppe noen brukere av naturen i Norge som er mere egoistisk og miljøfiendtlige enn scooter-folket!" Ka farsken, ka du tro å ka du mein, har du rein? Næh, men jeg har Joikaka. P.S. Snøbeltemaskinen:lol: er heller ingen scooter, den er nærmere bestemt en tapesert moped. Så det så. Ha,ha,ha ballene i belte, ha,ha <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Veslemøy på 2002-04-28 02:41 ]</font> <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Veslemøy på 2002-04-28 02:45 ]</font> [ Denne Melding var redigert av: Veslemøy på 2002-04-28 02:47 ] Lenke til kommentar
Enigma^ Skrevet 28. april 2002 Forfatter Del Skrevet 28. april 2002 Nåh? Hva i HELVETE er galt med scooter? geeezus, det er det samme som om jeg skulle si det var noe galt med motorsykler.. og at ALLE de som kjører motorsykler er MC folk med trange skinnjakker, bare fordi det er det jeg har hørt av en eller annen drittunge... det er rett og slett teit, de som ikke liker noe som helst som har motor, annet enn biler, er rett og slett feige Det er for guds skyld ikke harry å kjøre scooter! HERREGUD... Ser seriøst dette ut som en same eller en jævlig harry person? Jeg vil ikke se noe om at de som kjører scooter er samer, eller at de er harry. Det er så usakelig som du får det.. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 28. april 2002 Del Skrevet 28. april 2002 AAhh, jeg elsker snøscooter! Bare litt synd scooterkjørerene for litt frynsete rykte nå og da... Men pytt pytt, det tåler vi. Måtte forresten kjøre inn doningene her om dagen, fordi all snøen var borte :sad: det er alltid en sorgens dag. Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 28. april 2002 Del Skrevet 28. april 2002 Høh... Miljøfreakere bør se på hva bybefolkninga spyr ut! Alle ***** vegetarianere og liksomforståsegpåere som aldri har gått på en eneste fjelltur med kun hagle og stang som redskap for matfangst har ingenting de skulle ha sagt! Er så møkklei av alle byfolk med lusekofte som kommer og forteller hvordan ting skal gjøres! Banna drittunger som tror melka kommer på kartong, og kjøtt fra pose! -Og ja jeg er en smule full. så jeg skriver i affekt! :razz: Men tilbake til topic; scooter. Har et eksempel der en bonde fra mitt distrikt ville frakte materiale til hytta langt inni fjellheimen med scooter. Det fikk han ikke lov til, men på sommers tid var det helt ok å lefse opp tungtgroende myrjord og reinsmose med tvillinghjul og henger... Hvor var miljøvernerne da? Jeg er selv glad i naturen, jakt fiske og friluftsliv er noe jeg setter stor pris på! -I tillegg til data og alt det som følger med der, seff! Derfor er det deprimerende å se idioter som sitter i forvaltning av store skattbare ressurser som reduserer kvoter der de burde økes og omvendt. Alt basert på et kortsiktig excel ark de er så stolte over å ha knotet sammen, og ikke et velfundert system som går over 10 - 20 års forskning på området... Men scooter er artig uansett, da.. 120HK BigPipe er finfint... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå