Gå til innhold

gratis forum? og en liten <')))<I

Anbefalte innlegg

lurer på om hvor jeg kan få et gratis forum til web-siden min.... gaming side...

også en liten fisk da vet dere ;)link

-en liten komentar til fisken: siden er til moren min, jeg vet det er veldig enkelt design(personlig liker jeg mye mer effekter da men=) men det var hennes ønske. SLAKT I VEI:D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan bruke phpBB, som er et helt gratis forum. Om du tenker på slike forum som du ikke hoster selv, så kan du kanskje se på Bravenet eller Hotscripts. Å hoste selv er uansett å anbefale, hvis du har anledning til det.

------------------------------

Bare for ordens skyld: Den linken er ikke en "fisk". En "fisk" ("fish") er et bilde av hvordan en webside vil se ut når den er ferdig. Det der, derimot, er en rimelig fullverdig webside, ikke bare et bilde.

Jeg ville ha gjort slik at overskriften i hver nyhet var en link, i stedet for å ha en egen "les mer"-link. Synes det er enklere.

Sitronene i headeren var ikke særlig godt klippet ut. Jeg kan tydelig se en tynn svart kant rundt hele. Tror det kan lønne seg å gå over dem en gang til, eller eventuelt bruke et annet bilde som utgangspunkt.

Angående koden, så tror jeg du hadde vært godt tjent med å ha et eget stilsett med klasser i stedet for å bruke style-attributten på alle div-taggene dine. Da korter du ned koden din stort.

På undersiden "om noni" får jeg et problem ved at bildet av jenta som holder flaska overlapper en del av teksten. Tallene nederst kommer også litt utenfor det hvite feltet. Jeg bruker Mozilla Firefox 0.9.

Jeg synes ellers at siden så enkel og ren ut :) veldig bra!

Lenke til kommentar

tusen takk for feedback mikka :) jeg vet at en "fisk" er et ferdig produkt, men tenkte jeg skulle se det fra en humoristisk side :D ..... jeg må innrømme jeg ikke har sett siden i firefox, bare i opera og i IE.... har ikke lagt merke til noen bug der med at bilder eller tekst flytter seg.... det skjedde noe med sitronene når jeg publiserte siden slik at kvaliteten ble dårligere virket det som :no:

jeg tar all kritikken til etteretning og takker og bukker.

noen flere som har noe å kommentere? :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...