Mellet Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Hallo. Har ikke win xp pro cd'en min her for øyeblikket å trenger å få Instalert IIS.. Noen som vet om man kan få lastet det ned ?.. Lenke til kommentar
zzzneo Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 dro et kjapt søk på microsoft.com, men fant ingenting.. det er vel payware så det er nok ingen nedlasting søk litt mer, eller prøv f.eks Apache isteden, evt til du finner cdn Lenke til kommentar
Mellet Skrevet 4. august 2004 Forfatter Del Skrevet 4. august 2004 Jeg søkte også gjennom Microsoft.. Vant bare oppdateringer.. Jah, får vell bare vente till jeg får cd'en tilbake.. Men fan att han ikke skal ta telefon ;P Lenke til kommentar
Homer S. Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 (endret) IIS kan ikke lastes ned. Du kan derimot laste ned MS PWS (Personal Web Server). Men denne har ikke alle funksjonene IIS5 og oppover har + at den er ganske gammel.. EDIT: IIS kan ikke lastes ned fra Microsoft.. Endret 14. august 2004 av blackbox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå